اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سرلشکر موسوی: ارتقاء توان رزمی دستور کار دائمی ارتش است

فرمانده کل ارتش گفت: ارتقاء توان رزمی هم از نظر کیفیت و هم کمیت و متناسب با ماموریت و تهدیدات در دستور کار دائمی ما است.

سرلشکر موسوی: ارتقاء توان رزمی دستور کار دائمی ارتش است

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع فرماندهان قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ تکاور نزاجا، گفت: همه باید حداکثر توان خود را به کار بگیریم تا عدالت را رعایت کرده و از خداوند متعال توفیق اجرای عدالت مسألت کنیم.

وی در ادامه به ارتقای توان و آمادگی رزمی و معنوی و بصیرت اشاره کرد و افزود: ارتقاء توان رزمی هم از نظر کیفیت و هم کمیت و متناسب با ماموریت و تهدیدات در دستور کار دائمی ما است. ارتقای آمادگی رزمی به این معنی که آنچه را که داریم به بهترین شکل نگهداری و آماده کنیم و به بهترین شکل به کار بگیریم، این وظیفه همه رده های فرماندهی است.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: همچنین تعالی معنوی و بصیرتی دو بال قدرتمند برای اوج‌گیری و تشخیص صحیح مسیر و هدف است که همه آحاد کارکنان و خانواده های آنها مشمول این فرمان هستند و سکاندار این موضوع سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با کمک سلسه مراتب فرماندهی است.

امیر موسوی با اشاره به زیباسازی منازل سازمانی و زدودن کهنگی از چهره منازل و پادگان‌ها نیز، تاکید کرد: موضوع زیباسازی از دستورات فرماندهی معظم کل قوا است و باید در اولویت برنامه ها قرارگیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول