اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

«سپاه» همیشه برای مرزنشینان سنگ‌تمام گذاشته است

فرماندار جاسک گفت: سپاه همیشه صادقانه و همدلانه کنار مردم بوده و روحیه مردمی این نیرو منشا بسیاری از غرض‌ورزی‌ها است.

«سپاه» همیشه برای مرزنشینان سنگ‌تمام گذاشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد رادمهر در یادداشتی آورده است: نیروی دریایی سپاه در تمامی بحران‌ها و مشکلات مردم مناطق ساحلی از سیل گرفته تا زلزله و حتی پدیده شوم صید ترال که همه معیشت و زندگی مردم صیاد مناطق ساحلی بخصوص در سواحل مکران را در معرض آسیب شدید قرار داده بود، الحق و الانصاف جانانه و بدون هیچ چشمداشتی پای کار آمدند و مردم دریادل هرمزگان نیز هیچگان این حمایت‌ها و حضورهای به موقع و مردم‌داری نیروی دریایی سپاه را فراموش نکرده و نخواهد کرد.

نیروی  دریایی مقتدر سپاه پاسداران در حمایت از صیادان بومی و معیشت مردم ساحل نیشنن در خط مقدم خدمتگزاری بود و در تمام شرایط و سختی‌ها کمک حال مردم و محرومان بوده و هستند و این نقش بی‌مانند را بر پایه روحیه نجیب و اندیشه متعالی خود و ایفای مسؤولیت الهی خویش ایفا می‌کنند.

تشکیل بسیج دریایی و پیوستن انبوهی از مردم ساحل‌نشین به این ابتکار ارزنده نیروی دریایی سپاه نیز نشانه عمق همدلی و پیوند صمیمانه مردم است که به توفیقات بزرگ و ارزنده‌ای انجامیده که ثمرات آن را می‌توان در آینده‌ای نزدیک به نظاره نشست.

مردم مناطق روستایی جاسک نیز هرگز صدای امیدبخش بالگردهای سپاه را در رساندن نیروهای کمکی برای خارج ساختن گل و لای از منازل مردم و آذوقه در روزهای سخت سیل را به فراموشی نخواهند سپرد. سپاه پس از بحران نیز مردم را رها نکرد و تا بازسازی شرایط مناسبی از زندگی مطلوب برای مردم نیز در مناطق سیل‌زده باقی ماند و این اقدامات صادقانه و بی‌ریای فرزندان سبز پوش ملت ایران است که موجب شده تا هیچ قدرتی نتواند میان سپاه و مردم فاصله بیافکند.

سپاه در موضوع مقابله با ویروس منحوس کرونا نیز همپا و همراه مردم ساحل نشین بوده و هست و ضمن ارائه خدمات درمانی به مردم، کار ضدعفونی و تولید و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کنننده و پایش مردم نیز به همت این نیروی مقتدر صورت گرفت.

اینک نیز که مبارزه با قاچاق مواد مخدر، سوخت و کالا در ابعاد شبکه‌ای و گسترده آن بخشی از مطالبات مردم از سپاه است، حضور سپاه در این عرصه مورد هجمه بدخواهانی قرار گرفته که از توفیق سپاه در این عرصه و نجات اقتصاد ملی بیم‌ناک‌اند و می‌خواهند اقدامات بزرگ این نیرو در حوزه مبارزه با قاچاق سازمان‌یافته و کلان را به برخورد با مردم محلی تقلیل دهند.

بدون شک چنین نیروی مقتدری که آمریکایی‌ها از شنیدن نام آن بر خود می‌لرزند و معادلات منطقه‌ای را به نفع ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران تغییر داده، بدنبال فشار بر مردمی که خود را جان‌نثار آنان می‌داند، نبوده و نیست و جوسازی‌های بی‌پایه و اساس در این زمینه نیز همچون همیشه محکوم به شکست خواهد بود.

سپاه و فرزندان ملت ایران در این نیروی الهی همیشه نور چشم ملت ایران بوده و خواهند بود و به حول و قوه الهی در این راه نیز سپاه در مبارزه با فساد شبکه‌ای که اقتصاد ملی ما را مورد هجمه قرار داده موفق و پیروز خواهد شد و نفع آن را نیز به مانند گذشته مردم خواهند دید.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول