اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

می‌توانیم اقتصاد کشور را با وجود تهدیدات و تحریم‌ها به سرانجام برسانیم

نماینده پاکدشت در مجلس گفت: می‌توانیم تلاش کنیم و اقتصاد کشور را علیرغم تهدیدات و تحریم های ترامپ جنایت کار به سرانجام برسانیم.

می‌توانیم اقتصاد کشور را با وجود تهدیدات و تحریم‌ها به سرانجام برسانیم

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان اظهار داشت: مجلس یازدهم شروع شده است و ان شاءالله در تراز انقلاب اسلامی از همه ظرفیت ها برای خدمت گذاری به مردم شریف کشور استفاده کنیم.

وی افزود: طبق اصل 121 رئیس جمهوری و نمایندگان باید در زمینه استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور از هیچ گونه اقدامی دریغ نکنند.

بشیری ادامه داد: آقای رئیس جمهور با عنایت به اینکه سوگند یاد کردید امروز ضرورت دارد که به این مسائل توجه کنید. دولت در عرصه های مختلف بسیار کند است.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما نمایندگان مردم هم آمده ایم که برای حل مشکلات به دولت کمک کنیم و باید از حداکثر ظرفیت های کشور استفاده کرد، نباید در اقتصاد دچار خودباختگی شویم، به ظرفیت های کشور باور داشته باشیم.

بشیری ادامه داد: می توانیم تلاش کنیم و اقتصاد کشور را علیرغم تهدیدات و تحریم های ترامپ جنایت کار به سرانجام رساند، می توان از حداکثر ظرفیت های کشور استفاده کرد.

وی ادامه داد: مرکز پژوهش های مجلس گزارش خوبی در ارتباط با حوزه اقتصاد، ارائه کرد و تقاضا دارم که تلاش کنید مشکلات اقتصادی کشور رفع شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول