اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

فایل‌های کتاب های درسی دانشگاه علامه طباطبایی دسترس پذیر شد

فایل‌های کتاب‌های درسی فارسی مورد نیاز دانشجویان و اعضای هیات علمی در سیستم کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی و سامانه همراه به‌پژوه دسترس‌پذیر شد.

فایل‌های کتاب های درسی دانشگاه علامه طباطبایی دسترس پذیر شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی ، فایل‌های کتاب‌های درسی فارسی مورد نیاز دانشجویان و اعضای هیات علمی در سیستم کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی و سامانه به‌پژوه دسترس‌پذیر شد.

براساس این گزارش ،کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبایی با توجه به نیاز دانشجویان و محدود شدن خدمات اطلاعاتی دانشگاه به دلیل شیوع کرونا و نیز درخواست‌های فراوان در خصوص امکان دسترسی به فایل کتاب‌های درسی فارسی اعلام شده از سوی اعضای هیات علمی، بخشی از عناوین کتاب‌های درسی مندرج در فهرست‌های دریافتی از دانشکده‌ها را تامین کرد.

گفتنی است ،  این منابع با بیش از ۱۵۰ عنوان در زمینه‌های موضوعی ادبیات، علوم اجتماعی، علوم ارتباطات و حقوق تهیه شده، و اکنون روی سامانه‌های کتابخانه دیجیتالی دانشگاه و سامانه همراه به‌پژوه قابل دسترس است البته تمامی این منابع در درختواره موجود در سیستم کتابخانه دیجیتالی دانشگاه به تفکیک دانشکده قابل مشاهده و دسترس هستند.

لازم به ذکر است ، منابعی که رایگان روی وب یا وب‌سایت ناشران وجود داشته‌اند به صورت تمام متن، و در خصوص منابع غیر رایگان، پیوند دسترسی به آن‌ها قرار داده شده است. نیز برخی منابع دیگر در دست تامین هستند، و ان شاءالله به زودی به این درختواره افزوده خواهند شد. فهرست تمامی منابع به همراه پیوند دسترسی به آن‌ها در قالب پی‌دی‌اف در ذیل قابل دریافت است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول