اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کرونا سوغاتی مسافرت‌ها/افزایش مبتلایان کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد به 680 نفر

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در یازدهمین روز از خرداد ماه 99 را در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.

کرونا سوغاتی مسافرت‌ها/افزایش مبتلایان کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد به 680 نفر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، دکتر پرویز یزدان‌پناه گفت: از 216 مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه؛ 16 مورد مثبت گزارش شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با احتساب آمار جدید امروز، شمار مبتلایان به کرونای استان به 680 بیمار رسید که مبتلایان جدید یک بیمار مرد در شهرستان گچساران، هشت بیمار مرد و یک بیمار زن در شهرستان بویراحمد و سه بیمار مرد و سه بیمار زن در شهرستان کهگیلویه هستند.

دکتر یزدانپناه یادآور شد: پنج بیمار سابقه تماس با مورد مثبت خانواده، دو بیمار سابقه سفر به استان خوزستان و یک بیمار سابقه سفر به شیراز را داشتند. یک بیمار نیز از کارمندان بانک است که طی روزهای گذشته با مورد مثبت تماس داشته است.

این مسوول گفت: پنج نفر از بیماران شناسایی شده نیز سابقه تماس با مورد مثبت را نداشته ولی به صورت خانوادگی به بیماری مبتلا شدهاند و دو بیمار نیز سابقه تماس با موارد مثبت را نداشتند.

وی در ادامه با اشاره به توصیه‌های بهداشتی پیشگیری از ابتلا به کرونا، عنوان کرد: متاسفانه با گذشت زمان شاهد افزایش تردد و رفت و آمد ها در اماکن عمومی هستیم که حضور افراد در این اماکن خطر ابتلا به کرونا را افزایش داده و ضروری است حتی الامکان از حضور در تجمعات، مراسمات ختم و عروسی به جد پرهیز شود.

یزدان‌پناه خاطرنشان کرد: از دیگر مواردی که در این شرایط باید از سوی افراد رعایت شود کاهش تعاملات روزانه است، لذا به مردم عزیز توصیه می‌شود تا حد امکان از خارج شدن از منزل و و حضور بی‌دلیل در اماکن عمومی خودداری کنند.

انتهای پیام/82024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول