اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

درخواست برای ورود دادستانی و قوه قضاییه به ماجرای «غیزانیه»

یک فعال دانشجویی با اشاره به اتفاقات اخیر «غیزانیه» گفت: ما از دادستان و قوه قضاییه درخواست داریم که با ورود به این مسئله و شناسایی مقصر یا مقصرین با آنها برابر قانون برخورد شود.

درخواست برای ورود دادستانی و قوه قضاییه به ماجرای «غیزانیه»

حامدساعدی از فعال دانشجویی و از دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران که این روزها به همراه جمعی از دانشجویان برای حل مشکلات مردم « غیزانیه» به این منطقه سفر کرده؛ در گفت وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، خواستار ورود دادستانی به ماجرای مطالبات مردم غیزانیه و اتفاقات روز عیدفطر در این منطقه محروم شد.

وی گفت: در روز عیدفطر مردم بدلیل نداشتن آب شرب چندماهه و عدم توجه مسئولین اعتراض کرده و خواستار رسیدگی‌ می‌شوند و متاسفانه با آنها برخود مناسبی صورت نمی‌گیرد. درحالی که انتظار این بود که مردم منطقه را آرام کنند نه اینکه آنها را تحریک کنند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: متاسفانه این اتفاقات منجر به سوءاستفاده گروههای تجزیه طلب و عناصر خارجی ضد نظام انقلاب شد و معاندان سعی کردند از این مسئله به نفع خود بهره‌برداری کنند.

ساعدی گفت:ما از دادستان و قوه قضاییه درخواست داریم که با ورود به این مسئله و شناسایی مقصر یا مقصرین با آنها برابر قانون برخورد شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول