اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

شورا و شهرداری در جذب سرمایه‌گذار خوب ورود نکرد/ استاندار از روند کار مدیریت شهری رضایت نداشت

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه استاندار همدان از مدیریت شهری ناراضی است گفت: متاسفانه شورای شهر و شهرداری همدان در جذب سرمایه‌گذار خوب ورود نکرده و این موضوع باعث نارضایتی شده است.

شورا و شهرداری در جذب سرمایه‌گذار خوب ورود نکرد/ استاندار از روند کار مدیریت شهری رضایت نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حسین قراباغی ظهر امروز در چهاردهمین صحن شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد:‌ چند روز پیش با تعدادی از فعالان فرهنگی شهر همدان خدمت استاندار بودیم که ایشان نسبت به روند مدیریت شهری ناراضی بودند.

وی با بیان اینکه خود استاندار سابقه شهرداری داشته و از مسائل شهر آگاه است و به همین دلیل کارشناسانه صحبت می‌کند گفت: در این جلسه کسانی مطالبه داشتند، موضوعاتی مطرح شد که در جواب آنها اینطور استباط کردم که آقای استاندار از روند کار در مدیریت شهری رضایت نداشت.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان تصریح کرد: با دیداری که با استاندار داشته‌ایم چند بار تاکید کرده‌اند که جدول و آسفالت، رنگ‌آمیزی کار مدیران مناطق است و مدیریت شهری چه تخم دوزرده‌ای تاکنون داشته و شورای پنجم چه کار اثرگذار و شاقی انجام داده است؛ حال اگر شورا نبود شهرداری آسفالت نمی‌‌کرد؟!.

وی بیان کرد: ما در حوزه سرمایه‌گذاری دور خود چرخیده‌ایم البته موانعی وجود داشته اما کلیات موضوعات استاندار این است که عذر می‌خواهم مدیریت شهری و شورا کار خاصی در شهر همدان نسبت به جذب سرمایه‌دار و اقدامات مهم و اثرگذار انجام نداده است که البته وقتی این موضوعات عنوان می‌شود که عده‌ای از دوستان در مواقعی که خیلی دور نیست و پایان سال است ممکن است اقدام به مطالبه‌گری از افرادی که بار دیگر قصد دارند وارد انتخابات شواری شهر شوند، کنند.

قراباغی با بیان اینکه زباله بردن و آسفالت کردن کار روتین مدیریت شهری است و باید پرسید کار مهم و اثرگذار چه بوده است؟! گفت: بنده فقط مطالب آقای استاندار را تشریح می‌کنم و این اقدامات کارهای معمول مدیریت شهری است که اگر شورای شهر هم نبود انجام می‌شد و مشکلی هم نداشت.

انتهای پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول