اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۸۶۳/ شهید علیرضا عزیزى: هرچه بیشتر شهید بدهیم ملت بیدارتر می‌شود

شهید علیرضا عزیزى در وصیت‌نامه خود آورده است:‌ همگان بدانند پیروزى ما در گرو مبارزه بى‌امان با استعمار و استبداد است و هرچه ما بیشتر شهید بدهیم ملت بیدارتر می‌شود پس باید جوشید و خروشید تا دشمنان را به زباله‌دانى تاریخ سپرد.

۸۶۳/ شهید علیرضا عزیزى: هرچه بیشتر شهید بدهیم ملت بیدارتر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید علیرضا عزیزى:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون
با یاد و به نام خدا و به یاد شهیدان و در راس آنها سیدالشهداء امام حسین(ع).

سخنى کوتاه با شما برادران و خواهران مسلمان دارم: انشا‌ءالله که ادامه‌دهندگان راه شهیدان باشیم‌. عزیزان، شهیدان رفتند و مسئولیتى بس سنگین بر عهده ما گذاشتند، هدف مقدس آنها الله بود، رهبرشان روح‌الله و حزبشان حزب‌الله بود و براى رسیدن به آن تلاش فراوان کردند و امید آن را داشتند که ظلم را برچینند و ما به عنوان ادامه‌دهندگان راه آنها باید ظلم‌شکن باشیم و تمام استعمارگران و استبدادیان را به خاک ذلت بنشانیم.

ای امت حزب‌الله! پیروزى ما در گرو همین مبارزه بى‌امان است و باید جوشید و خروشید تا آنها را به زباله‌دانى تاریخ سپرد به امید آنکه چنین باشیم.

اى پدر عزیزم اگر من شهید شدم براى شما افتخار است، هر وقت ناراحت شدید یک فاتحه بخوان.

برادر گرامى و پاسدار قرآنم اگر جنازه من به دستتان رسید در باغ بهشت براى ملت شجاع و شهیدپرورمان یک سخنرانى کن تا همه بیدار شوند و عشق شهادت را درک کنند زیرا هر چقدر ما شهید بدهیم ملت ما بیدارتر مى‌شوند.

در خاتمه از همه شما بخصوص از همسر مهربان و فداکارم می‌خواهم مرا حلال کند و برایم از خداوند مهربان طلب مغفرت کنند.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدى خمینى را نگه دار از عمر من بکاه به عمر او بیفزا؛ درود بر خمینى سلام بر شهیدان.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول