اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

توزیع 400«بسته معیشتی» از سوی نیروی انتظامی فارس

فرمانده انتظامی فارس گفت:مردم استان فارس در زمینه کرونا همکاری مناسبی در توزیع بسته های معیشتی و همچنین گندزدایی و پاکسازی واحد های ناجا داشته اند که این مهم به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

توزیع 400«بسته معیشتی»  از سوی نیروی انتظامی فارس

به گزارش خبرنگار فارس از شیراز، سردار رهام‌بخش حبیبی امروز در آیین توزیع بسته‎های معیشتی نیروی انتظامی فارس اظهار داشت: پس از شیوع کرونا ویروس، با فرمان رهبری گروه‌های مختلفی بسیج شدند تا به فرمان ایشان مبنی بر اجرای طرح مؤمنانه لبیک بگویند که نیروی انتظامی نیز با حمایت مردم توانست در این راه مهم قدم بردارد.

وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه، افزود: در این مرحله ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۹۰ میلیون تومان میان جامعه هدف(نیروهای پاسگاه‌ها و واحدهای دور دست) توزیع شد.

فرمانده انتظامی فارس یادآور شد: در مرحله اول این رزمایش، بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی میان جامعه هدف توزیع شده بود و مرحله سوم این رزمایش نیز در آینده‌ای نزدیک اجرایی می‌شود.

وی گفت: طی مدت اخیر شاهد حرکت‎های زیبایی بودیم. به عنوان مثال؛ کسانی که خود از وضعیت معیشتی خوبی برخوردار نبودند اما در این طرح شرکت کردند و همه مهربانی خود را در طبق اخلاص گذاشتند که این خود درس اخلاقی بزرگی به دنبال دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول