اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مفهوم عدالت، دروازه ورود به دین اسلام

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین عدالت را یکی از دروازه‌های اصلی ورود به دین اسلام دانست و عنوان کرد: تبلیغات اسلامی نقش مهمی در اقامه عدالت به عنوان پر ترافیک‌ترین دروازه ورود به اسلام دارد و باید آن را جدی بگیرد.

مفهوم عدالت، دروازه ورود به دین اسلام

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهار کرد: یکی از رسالت‌های اصلی سازمان تبلیغات اسلامی تلاش برای انس جامعه با قرآن و سیره رسول اکرم و ائمه اطهار است.

وی افزود: جامعه باید ذکر الهی و یادخدا را همواره جدی بگیرد و اگر در جامعه‌ای یاد و ذکر الهی جدی گرفته نشود بدون شک شاهد ایجاد خلأهای جدی در آن جامعه و رشد ناهنجاری‌های اجتماعی همچون کینه و رقابت ناسالم خواهیم بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان اینکه یکی از رسالت‌های مهم سازمان تبلیغات اسلامی تلاش برای تبیین نگاه امام خمینی(ره) در جامعه است افزود: دل آرام، قلب مطمئن، روح شاد و ضمیر امیدوار که ایشان از آن به در وصیت خود یاد کرده‌اند چهار نیاز اصلی بشریت در عصر امروز است و در این بین تبلیغات اسلامی نقشی مهم برای تبیین آن دارد.

وی با اشاره به یکی از رسالت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه قرآن بیان کرد : مهجوریت قرآن به معنای نداشتن قاری و یا مفسر نیست بلکه زمانی قرآن مهجور است که مفاهیم بالای آن در جامعه جدی گرفته نشود و شاهد ترویج فحشا و منکر باشیم.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از سنگین‌ترین و بزرگترین رسالت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است و در این بین اقامه نماز و دین در جامعه نقش موثری در این فریضه مهم دارد.

وی عدالت را یکی از دروازه‌های اصلی ورود به دین اسلام دانست و عنوان کرد: تبلیغات اسلامی نقش مهمی در اقامه عدالت به عنوان پر ترافیک‌ترین دروازه ورود به اسلام دارد و باید آن را جدی بگیرد.

آیت‌الله عابدینی دور شدن از نگاهی بخشی و توجه به نگاه همه‌جانبه به مسائل دینی را شرط اصلی برای اثرگذاری کارها دانست و اظهار کرد: حمایت از مستضعفین در همه جای جهان اسلام و عالم از رسالت‌های سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین رسالت دینی مردم است.

وی در پایان یادآور شد: یکی از وظایف اصلی سازمان تبلیغات اسلامی ترویج دشمن‌شناسی و بصیرت‌افزایی در جامعه است و جامعه باید به این نتیجه برسد که توکل به خدا می‌تواند ما را در برابر دشمنان شکست ناپذیر کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول