اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

آذری جهرمی ارتحال «آیت‌الله محجوب جهرمی» را تسلیت گفت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور پیامی ارتحال آیت‌الله حاج شیخ ابوالقاسم محجوب جهرمی را تسلیت گفت.

آذری جهرمی ارتحال «آیت‌الله محجوب جهرمی» را تسلیت گفت

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور پیامی ارتحال آیت‌الله حاج شیخ ابوالقاسم محجوب جهرمی را تسلیت گفت.

براساس این گزارش ، در پی ارتحال آیت‌الله حاج شیخ ابوالقاسم محجوب جهرمی، محمدجواد آذری جهرمی با صدور پیامی خطاب به بیت محترم ایشان ضایعه فقدان آن فقیه وارسته را تسلیت گفت.

درمتن کامل این پیامآمده است: خبر ارتحال فقیه وارسته و عالم ربانی، حضرت آیت‌الله حاج شیخ ابوالقاسم محجوب جهرمی (طالب ثراه) که از عالمان راستین و اساتید برجسته حوزه علمیه قم بودند موجب تأسف و تأثر اینجانب شد. ایشان که در مکتب بزرگان فقه و دیانت همچون حضرات آیات عظام امام خمینی (ره)، اراکی و بروجردی (ره) بهره‌های وافری بردند منشاء اثر در تربیت طلاب مکتب فقه جعفری بوده و عمر خویش را در راه ترویج معارف ائمه هدی (ع) و خدمت به اهل علم صرف کردند.

اینجانب ضایعه فقدان ایشان را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم روحی له الفداء، رهبر معظم انقلاب، حوزه علمیه قم و فارس، مردم شریف جهرم، بیت شریف ایشان و خاندان بزرگ آیت ‌الهی تسلیت عرض می‌نمایم. از خداوند منان برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول