اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

دبیر فدراسیون تنیس روی میز: برخی تیم‌ها مخالف برگزاری لیگ هستند

دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: برخی تیم‌ها مخالف برگزاری ادامه لیگ برتر هستند.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز: برخی تیم‌ها مخالف برگزاری لیگ هستند

پیمان حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه شرایط لیگ برتر تنیس روی میز به چه شکل خواهد بود، گفت: ما نامه‌هایی را به باشگاه‌ها ارسال کردیم و نکاتی که مربوط به برگزاری مسابقات وجود دارد را اعلام کرده‌ایم. قرار است باشگاه‌ها هم تا 17 خرداد نظرات خود را در این خصوص اعلام کنند تا تصمیم نهایی گرفته شود.

وی ادامه داد: اگر قرار بر برگزاری رقابت‌ها باشد همه بازیکنان و کادرفنی باید تست کرونا بدهند که در این صورت هزینه زیادی روی دست باشگاه‌ها می‌گذارد. تلویحی شنیده‌ایم که یکی دو تیم اعلام کردند که نمی‌توانند در ادامه مسابقات حاضر شوند و مخالف برگزاری مسابقات بودند.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به اینکه در صورت لغو لیگ تیم قهرمان معرفی خواهد شد، گفت: برنامه ما این است که لیگ قهرمان داشته باشد و اگر مسابقات نیمه تمام بماند، طبق جدول رده بندی قهرمان را معرفی می‌کنیم.

حسنی در مورد اینکه غیر از برگزاری لیگ، مسابقات دیگری برگزار می‌شود یا خیر، گفت: وزارت بهداشت فقط اجازه داده که رقابت‌های لیگ‌برتر برگزار شود و برای مسابقات دیگر مجوزی نداریم. البته فدراسیون جهانی نیز تا چند ماه دیگر فعلا هیچ برنامه‌ای ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول