اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

استاندار بوشهر: انشعاب آب خانه باغ‌های استان بوشهر قطع شود

استاندار بوشهر گفت: انشعابات غیر مجاز آب شرب در خانه باغ‌ها با هماهنگی دستگاه قضایی استان بوشهر قطع شود.

استاندار بوشهر: انشعاب آب خانه باغ‌های استان بوشهر قطع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست شورای آب استان بوشهربا تاکید بر تسریع اجرای پروژه‌های آب‌شیرین کن در شهرها و روستاهای استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به مشکلات تامین آب آشامیدنی به ویژه در جنوب استان و ضرورت تسریع احداث آب‌شیرین کن این مهم باید مورد توجه قرار بگیرد و لازم است مدیران مربوطه حوزه آب استان، با جدیت مصوبات شورای آب را دنبال کنند.

استاندار بوشهر با تاکید بر پیگیری مستمر برای حل مشکلات آب در نقاط مختلف استان بیان کرد: مدیران مجموعه آب استان بوشهر، به منظور تسریع در اجرای مصوبات و رفع مشکلات آب و پروژه‌های مربوطه، یکی از معاونان خود را مامور پیگیری مصوبات شورای آب کنند.

وی نظارت بر توزیع آب تولیدی استان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد:به منظور جلوگیری از هدر رفت آبهای تولیدی در استان، نظارت بر روند توزیع بهینه آن ضروری است.

گراوند قطع انشعابات آب خانه‌باغ‌ها را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: انشعاب‌های غیرمجاز آب شرب در خانه باغ‌ها با هماهنگی دستگاه  قضایی استان بوشهر قطع شود. پیگیری جسورانه با تصمیمات عاقلانه در زمینه حل مسائل و مشکلات آب استان باید از سوی مدیران مربوطه دنبال شود.

استاندار بوشهر با اشاره به تخصیص اعتبارات لازم برای تسریع در اجرای طرح‌های آبرسانی تاکید کرد: به منظور استفاده بهینه از اعتبارات پروژه‌های آب، ضرورت دارد اعتبارات تخصیص یافته در این حوزه مدیریت شده هزینه شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول