اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی معرفی شد

حسین فتحی به‌عنوان سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی معرفی شد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مراسم معارفه و تکریم رؤسای جدید و سابق اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی قبل از ظهر امروز با حضور سید ضیاالدین شجاعی برهان مشاور ارشد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسوولان استانی برگزار شد.

سرپرست جدید اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی در این مراسم افزود: با همراهی شرکای اجتماعی اقدامات لازم برای تثبیت اشتغال موجود و افزایش اشتغال پایدار، حسب شرایط حساس زمانی به‌عمل آورده و از طریق گسترش پژوهش و آموزش، شتاب لازم برای افزایش و توانمندی بخش تعاون و کاهش مشکلات آنها به‌عمل خواهیم آورد.

حسین فتحی ادامه داد: با استفاده از ظرفیت کاری دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت متبوع در استان نسبت به کاهش آسیب‌های اجتماعی گروه‌های آسیب‌پذیر در واحدهای تولیدی و صنعتی و تعاونی‌ها اهتمام لازم خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: از زحمات حسینی که انسانی شایسته، بافضیلت و مردم‌دار بوده و اقدامات قابل توجهی در حوزه کارگری و کارفرمایی انجام داده‌اند قدردانی می‌کنیم.

 فتحی در سوابق مدیریتی خود ریاست خدمات اشتغال، ریاست اداره حراست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و معاون روابط کار این اداره‌کل را در کارنامه خود دارد.
 

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول