اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رونق کشت گلخانه‌ای؛ جزو اولویت‌های توسعه اقتصادی سمنان

استاندار سمنان گفت: رونق کشت گلخانه‌ای و بهره‌وری در تولید محصولات کشاورزی با تکیه بر سامانه‌های نوین آبیاری جزو هشت اولویت توسعه اقتصادی در این استان است.

رونق کشت گلخانه‌ای؛ جزو اولویت‌های توسعه اقتصادی سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر عصر امروز در دیدار با تعدادی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در دفتر استاندار سمنان اظهار کرد: پیگیری برای اجرای طرح‌های اقتصادی و اولویت‌های توسعه‌ای به‌صورت ویژه در دستور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان باشد.

وی با بیان اینکه رونق کشت گلخانه‌ای و بهره‌وری در تولید محصولات کشاورزی با تکیه بر سامانه‌های نوین آبیاری جزو هشت اولویت توسعه اقتصادی در استان سمنان است، ادامه داد: مسؤولان در دستگاه‌های اجرایی مختلف در حد توان و در چارچوب قانونی برای تحقق اولویت‌های هشت‌گانه اقتصادی در این استان تلاش کنند.

استاندار سمنان با بیان اینکه ورود فعالان اقتصادی برای سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی این استان در سال‌های گذشته شتاب گرفته است، گفت: تولیدات در بخش کشاورزی استان در سال‌های گذشته به‌صورت گلخانه‌ای با بهره‌وری قابل‌توجه و با رعایت اصلاح الگوی مصرف آب بوده است.

آشناگر خاطرنشان کرد: بانک کشاورزی و دیگر دستگاه‌های اجرایی مربوطه مساعدت‌های لازم را برای ساخت گلخانه سه هکتاری در شهرستان آرادان انجام دهند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول