اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تشکیل ۱۰ کمیته تفریحی خدماتی ناجا در هر استان

جانشین فرمانده کل نیروی انتظامی کشور با اشاره به اهمیت رسیدن فصل تابستان به لحاظ ورود مسافرین به استان‌های شمالی گفت: در هر استان ۱۰ کمیته برای تفریح‌های مشروع، خدمات بهداشتی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به خاطر شیوع ویروس کرونا و غیره تشکیل شده که همه دستگاه‌ها به ویژه نیروی انتظامی موظف به اجرای این دستورات هستند.

تشکیل ۱۰ کمیته تفریحی خدماتی ناجا در هر استان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت،  سردار قاسم رضایی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص طرح‌های سالمسازی دریا در سالن ناجا با بیان اینکه مهمترین مطالبه مردم گیلان، تامین امنیت اجتماعی از سوی متولیان نیروی انتظامی است و اظهار کرد: گیلان به دلیل برخورداری از مواهب طبیعی و جاذبه‌های گردشگری فراوان، در هر سال پذیرای مهمانان زیادی از سراسر استان و کشورهای دیگر بوده که نیازمند برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی است. 

وی با بیان اینکه در دوران انقلاب، گیلانی‌ها نقش بسزایی به عنوان مجاهدین دفاع از مرزها داشته اند، گفت: مطالبه اصلی مردم این منطقه، تامین آرامش و امنیت اجتماعی است که باید به جد پیگیری شود.

جانشین فرمانده کل نیروی انتظامی کشور با اشاره به اهمیت رسیدن فصل تابستان به لحاظ ورود مسافرین به استان‌های شمالی بیان کرد: در هر استان ۱۰ کمیته برای تفریح‌های مشروع، خدمات بهداشتی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به خاطر شیوع ویروس کرونا و غیره تشکیل شده که همه دستگاه‌ها به ویژه نیروی انتظامی موظف به اجرای این دستورات هستند.

رضایی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف با همیاری نیروی‌های بسیجی افزود: با افرادی که مخل آرامش و امنیت مردم در تفرجگاه‌ها و نواحی ساحل دریا هستند در چهارچوب قانون برخورد می‌شود.

وی با اشاره به همکاری‌های مستمر نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح سواحل و تفرجگاه‌ها در ایام تعطیلات تابستان گفت: نیروی انتظامی وظیفه سنگین و خطیر تأمین نظم، آسایش و امنیت جامعه را برعهده دارد و در راه، این رسالت خطیر، مقتدرانه و بدون توجه به جوسازی‌ها به وظیفه قانونی خود عمل خواهد کرد.

جانشین فرمانده ناجا کشور با اشاره به فعالیت چهار قرارگاه در سواحل شمالی با عنوان قرارگاه‌های "پاسخ به مطالبات مردمی" خاطرنشان کرد: با سواحلی که صورت مختلط اجازه شنا به مسافرین را بدهند به شدت برخورد شده و در رعایت مساله حجاب، هیچ تفکیکی بین مرد و زن قائل نیستیم و همه افراد در چهار چوب قانون پایش می‌شوند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول