اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ایجاد طرح های اشتغالزایی در سالجاری با مشارکت بنیاد برکت در گچساران

معاون برنامه ریزی فرماندار گچساران گفت: امسال با مشارک و همت بنیاد برکت زمینه اشتغالزایی در شهرستان گچساران فراهم می‌شود.

ایجاد طرح های  اشتغالزایی  در سالجاری با مشارکت بنیاد برکت در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عصر امروز نشست ستاد رفع مشکلات تولیدکنندگان و کارگروه اشتغال  با مشارکت بنیاد برکت و رفع موانع تولید  با حضور معاون اقتصادی استاندار ، بانک های عامل، مدیران و سرمایه گذاران در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد
در این نشست سید احمد نشاطی فر با توجه به اینکه بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره)  است،گفت: با مشارک و همت بنیاد برکت  در این استان زمینه اشتغالزایی فراهم  شده که امسال برخی از طرح‌ها در شهرستان  گچساران اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه برای ایجاد اشتغالزایی نیاز به  بستر و زیرساخت ها لازم ضروری است عنوان کرد:  با توجه به نامگذاری سال به  جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری طرح‌هایی که به بانک عامل معرفی می‌شوند بایستی طرح‌های پایدار باشد.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: در سنوات گذشته مشاغل خانگی و توسعه پایدار در سطح شهرستان ایجاد شده و امیدواریم در سنوات جدید شاهد فصل جدیدی در زمینه اشتغال در شهرستان باشیم.

انتهای پیام/۸۲۰۳۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول