اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نقل و انتقال ستاره‌های والیبال اصفهان/ چرا برخی برای شهر خود بازی نمی‌کنند؟

نقل و انتقالات لیگ برتر والیبال 2 هفته‌ای می‌شود که شروع شده و در این بین بازیکنان ملی‌پوش اصفهان تمایل چندانی به بازی برای تیم شهر خود ندارند.

نقل و انتقال ستاره‌های والیبال اصفهان/ چرا برخی برای شهر خود بازی نمی‌کنند؟

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در ۲ هفته گذشته شاهد نقل و انتقالات زیادی والیبال بوده‌ایم و تیم‌های لیگ برتری در حال تکمیل تیم خود هستند و بازیکنان مورد نظر را به خدمت می‌گیرند.

در اصفهان نیز تیم والیبال سپاهان برای دومین سال در لیگ برتر شرکت خواهد کرد، طلایی‌پوشان که سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشتند، بعد از چندین سال که اصفهان نماینده‌ای در لیگ برتر والیبال نداشت، شور و شوق والیبالی را به شهر بازگرداندند.

رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم والیبال سپاهان است و برای موفقیت در فصل جدید از همان ابتدا دست به کار شد و با دادن لیست خود به باشگاه، بازیکنان مورد نیاز را مشخص کرد؛ از همین رو باشگاه نیز فعالیت خود را شروع کرد و با برخی بازیکنان تمدید و برخی بازیکنان جدید را به تیم اضافه کرد.

تاکنون سهند اله‌وردیان، شادمهر کمایی، سهیل کمال‌آبادی، امیررضا سرلک، علی‌رضا مباشری، فرزاد ملابهرامی، سعید جواهری‌توانا و محمود رسولی قرارداد خود را با سپاهان تمدید کرده‌اند و سیامک مرندی و علی‌اصغر مجرد به سپاهان پیوسته و محمدطاهر وادی و امین رضوی از این تیم جدا شده‌اند.

 

معنوی‌نژاد سایپا را به سپاهان ترجیح داد

نکته جالب در خصوص نقل و انتقالات سپاهان به حضور بازیکنان اصفهانی در این تیم باز می‌گردد، محمدی‌راد سال گذشته نشان داد علاقه زیادی به استفاده از جوان‌های بااستعداد بومی دارد اما هر صاحب نظری می‌داند در کنار جوان‌ها برای موفقیت به باتجربه‌ها نیز نیاز است.

از همین رو سرمربی طلایی‌پوشان برای فصل جدید قصد به خدمت گرفتن محمد‌جواد معنوی‌نژاد که از ملی‌پوشان خوب اصفهانی است را داشت و با این بازیکن صحبت‌هایی را نیز انجام داده بود اما در نهایت این انتقال انجام نشد.

محمدی‌راد در مورد این‌که گفته می‌شود محمدجواد معنوی‌نژاد قرار است سپاهانی شود، گفته بود: معنوی‌نژاد از بازیکنان بسیار خوب و بااخلاق اصفهانی است، صحبت‌هایی را با وی برای فصل آینده انجام داده‌ایم و خوشحال می‌شوم برای تیم زادگاه خودش بازی کند.

وی خاطرنشان کرده بود: معنوی‌نژاد خیلی دوست دارد در خارج از ایران و تیم‌های اروپایی بازی کند و اگر این اتفاق رخ دهد خیلی خوشحال می‌شوم، باید بر اساس بودجه‌ای که داریم بازیکن جذب کنیم، باید همه جوانب را بسنجیم و در نهایت ۲ طرف به یک نظر درست برسیم.

معنوی‌نژاد سابقه حضور در تیم ورونای ایتالیا را نیز دارد، با نظر مصطفی کارخانه، سرمربی سایپا در این تیم ماندنی شد تا دومین سال حضور خود در سایپا را تجربه کند و موضوع انتقالش به تیم سپاهان منفی شود.

چرا ستاره‌ها در شهر خود بازی نمی‌کنند؟

همانطور که گفته شد اصفهان بعد از چندین سال سپاهان را در سطح اول والیبال کشور دارد که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های خوبی نیز انجام داده است و از تیم‌های مدعی محسوب می‌شود اما مشخص نیست چرا همچنان ستاره‌های والیبال اصفهان تمایلی به حضور در تیم شهر خود ندارند.

 

به جز معنوی‌نژاد که ماندن در سایپا را به حضور در سپاهان ترجیح داد، امیر غفور و مسعود غلامی دیگر بازیکنان ملی‌پوش اصفهانی والیبال نیز از بازیکنانی هستند که شاید هر تیمی برای داشتن آن‌ها علاقه زیادی داشته باشد.

غلامی که در ابتدا قراردادش با شهرداری ورامین را تمدید کرده بود، نظر خود را تغییر داد و با مسؤولان تیم والیبال شهرداری ارومیه به توافق رسید تا فصل آینده در این تیم حضور داشته باشد.

غفور نیز فصل گذشته برای تیم لوبه ایتالیا بازی می‌کرد با پایان قراردادش با این تیم به ایران بازگشت، وی که پیشنهاد‌های زیادی از تیم‌های اروپایی نیز داشت به دلیل مسائل مالی ترجیح داده این فصل را در ایران طی کند و از سایپا به عنوان مقصد احتمالی این بازیکن عنوان می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول