اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

سرمایه گذاری 250 میلیارد تومانی بخش خصوصی در نمایشگاه بین المللی قم

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم گفت: سرمایه گذاری صورت گرفته توسط بخش خصوصی برای بهره برداری از فاز نخست نمایشگاه بین المللی دائمی استان، تاکنون حدود 250 میلیارد تومان است و پس از راه اندازی فاز نخست این نمایشگاه، فاز دوم آن نیز به مرور احداث می‌شود.

سرمایه گذاری 250 میلیارد تومانی بخش خصوصی در نمایشگاه بین المللی قم

ابوالفضل خاکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به وضعیت احداث نمایشگاه بین‌المللی دائمی استان قم اظهار کرد: این نمایشگاه با سرمایه گذاری سرمایه گذاران استان در دست احداث است و قرار است که این نمایشگاه تا پایان شهریورماه به بهره برداری برسد، نمایشگاه نیاز مبرم به راه دسترسی دارد، اما با وجود همه حمایت‌های مدیریت استان قم از پروژه، اداره راه استان همراهی لازم را ندارد.

وی ادامه داد: اداره راه استان قم باید حمایت و کمک‌های لازم را برای احداث راه‌ ورودی به نمایشگاه بین المللی دائمی استان داشته باشد، آب، برق و گاز برای این نمایشگاه تامین شده است، ولی هنوز در زمینه راه دسترسی نمایشگاه مشکل داریم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم افزود: همه تشکل‌های اقتصادی استان در احداث نمایشگاه بین المللی دائمی استان قم مشارکت داشتند و سرمایه گذاری کلانی برای احداث این نمایشگاه صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: نمایشگاه طرح ملی است که همه از آن انتفاع می‌برند، اما مشکلات پیش آمده برای نمایشگاه بین المللی دائمی استان قم موجب پشیمان شدن سرمایه گذاران از سرمایه گذاری در این پروژه می‌شود.

خاکی خاطرنشان کرد: بخش خصوصی استان قم تامین مالی پروژه احداث نمایشگاه بین المللی دائمی استان قم را بدون دریافت تسهیلات بانکی انجام داد، برآورد هزینه احداث این پروژه در ابتدا 150 میلیارد تومان بود که با توجه به افزایش هزینه‌ها اکنون به حدود 500 میلیارد تومان رسیده است.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری صورت گرفته توسط بخش خصوصی برای بهره برداری از فاز نخست نمایشگاه بین المللی دائمی استان قم تاکنون حدود 250 میلیارد تومان است و پس از راه اندازی فاز نخست این نمایشگاه، فاز دوم آن نیز به مرور احداث می‌شود.

انتهای پیام/78004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول