اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تعویض پلاک در کرمانشاه فقط با «نوبت‌دهی قبلی» انجام‌ می‌شود

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: برای جلوگیری از تشکیل صف و هدر رفت وقت شهروندان هم‌اکنون حضور در مراکز تعویض پلاک فقط با نوبت‌دهی قبلی مقدور است.

تعویض پلاک در کرمانشاه فقط با «نوبت‌دهی قبلی» انجام‌ می‌شود

کیومرث غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به شلوغی مراکز تعویض پلاک استان، اظهار داشت: بحث شماره‌گذاری مشکلی در سطح کشور است که ناشی از تعطیلات کرونایی و عید نوروز بوده است.

وی با اشاره به افزایش ساعت کاری این مرکز در کرمانشاه، افزود: برای رفاه حال شهروندان ساعت کاری این مرکز را تا ساعت 17 افزایش دادیم و از سوی دیگر به وکالت‌نامه‌های که صادر شده مهلت 40 روزه طرح کرونا اضافه شده تا از نظر قانونی اعتبار داشته و تعویض پلاک و شماره‌‌گذاری آن‌ها انجام گیرد.

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: با اقدام صورت گرفته متاسفانه هر روز با صف طویلی در مراکز تعویض پلاک مواجهه بودیم، لذا برای جلوگیری از تشکیل صف و هدر رفت وقت شهروندان و حتی در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی هم‌اکنون حضور در مراکز تعویض پلاک فقط با نوبت قبلی مقدور است.

غلامی تصریح کرد: یعنی به همان تعدادی که می‌توان خدمات داد، نوبت داده می‌شود و دیگر نیازی نیست مردم در صف‌های طولانی معطل شوند.

وی تصریح کرد: شهروندان و متقاضیان تعویض پلاک می‌توانند ابتدا به مرکز تعویض پلاک مراجعه کنند نوبت بگیرند بعدا در روزی که اعلام می‌شود به اتفاق فروشنده و خودرو برای احراز هویت مالک و اصالت ارکان و همچنین احراز اصالت مدارک در تاریخی که به آن‌ها اعلام می‌شود به مرکز تعویض پلاک مراجعه کنند.

غلامی ارائه مدارک مالکیت از جمله شناسنامه خودرو و کارت ملی برای گرفتن نوبت الزامی دانست و گفت: متقاضیان تا روزی که به آن‌ها نوبت داده شده دیگر به مرکز تعویض پلاک برای گرفتم خدمات مراجعه نکنند حتما از قبل نوبت داشته باشند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول