اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

تلاش برای رفع موانع تولید در حوزه شهرک‌های‌صنعتی سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به سال جهش تولید، در حوزه شهرک‌های‌ صنعتی سیستان و بلوچستان امسال رفع موانع تولید در اولویت است.

تلاش برای رفع موانع تولید در حوزه شهرک‌های‌صنعتی سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، احمدعلی موهبتی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سال گذشته ۳۶ نشست تسهیل و رفع موانع تولید در این استان برگزار شد که نتیجه این جلسات ۲۹۵ مصوبه بوده که ۱۷۶ مورد آن اجرا و ۱۱۹ مورد آن در دست اجراست.

وی ادامه داد: امسال نیز با وجودشیوع ویروس کرونا ۶ نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تاکنون در سیستان و بلوچستان برگزار شده و اتمام طرح‌های بزرگ استانی هدف اصلی این جلسات است.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: سال گذشته ۱۵۳ بنگاه تولیدی و طرح نیمه تمام با اشتغال هزار و ۱۱۶ نفر احیا و تکمیل شد.

وی افزود: از این تعداد بنگاه تولیدی،۳۳ بنگاه غیرفعال و راکد با اشتغال ۲۵۴ نفر احیا و ۷۶ واحد تولیدی که با کمتر از ظرفیت فعالیت می‌کردند که با حمایت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ظرفیت تولید آنها افزایش و ۳۲۲ اشتغال جدید ایجاد شد.

موهبتی ادامه داد: ۲ پروژه سیمان تیس و کاشی وشنگار از جمله طرحهای مهم و بزرگ این استان هستند که مجموعا بیش از هزار و ۵۰۰فرصت اشتغال در این استان را ایجاد می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: فاز نخست هر ۲ پروژه در نیمه اول سال آینده انجام خواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به سال جهش تولید آنچه در این ستاد مهم محسوب می‌شود رفع موانع تولید در حوزه شهرک‌های‌صنعتی سیستان و بلوچستان است.

وی ادامه داد: مشکلات مربوط به حوزه شهرک‌های صنعتی تماما مطرح و به دنبال رفع این موانع هستیم.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول