اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

اشتغالزایی سپاه و خیران برای خانوارهای محروم در ریگان

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ریگان از اشتغالزایی برای ۳۰ خانوار محروم ریگانی به همت خیران و ناحیه مقاومت سپاه شهرستان خبر داد.

اشتغالزایی سپاه و خیران برای خانوارهای محروم در ریگان

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، مصطفی دهقانیان اظهار داشت: در راستای عمل به شعار سال که توسط مقام عظمای ولایت به‌عنوان سال جهش تولید اعلام شد، سپاه شهرستان در راستای اشتغال در روستاهای محروم اقداماتی انجام داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ریگان از اشتغالزایی برای ۳۰ خانوار محروم ریگانی به همت خیران و ناحیه مقاومت سپاه شهرستان خبر داد.

فرمانده سپاه شهرستان ریگان تصریح کرد: از ابتدای امسال تا کنون به همت خیران و گروه‌های جهادی ۳۰ راس گوسفند مولد جهت اشتغالزایی به خانوارهای محروم ریگانی اهدا شده است.

وی بیان داشت: با شناسایی خانوارهای محرومی که تحت پوشش هیچ نهادی نیستند، این خانوادها مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

دهقانیان افزود: برنامه سپاه شهرستان ریگان در روستاهای محروم ایجاد اشتغال‌های خرد خانگی بوده که در این راستا تا کنون تنور گازی و کارگاه‌های کوچک خیاطی در این روستاها راه‌اندازی شده است و گروه‌های جهادی در روستاهای محروم شهرستان برنامه‌های اشتغالزایی در دستور کار دارند.

سرشار، خیّر اشتغالزای تهرانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ریگان با اشاره به اینکه برنامه‌های اشتغالزایی خود را در روستاهای محروم آغاز کرده‌ایم، ادامه داد: اشتغال‌هایی در روستاهای محروم شهرستان انجام می‌شود که بر اساس شرایط منطقه باشد از جمله پرورش بز شیری و گوشتی از نوع و نژاد دوقلو به افراد بی‌بضاعت در دستور کار ما است.

وی ابراز کرد: راه‌اندازی کارگا‌های کوچک خیاطی، ساخت مدرسه و سرویس بهداشتی در روستاهای محروم ریگان از دیگر برنامه‌های ما در روستاهای محروم شهرستان است.

انتهای پیام/80014/ب

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول