اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

ملی‌پوش تکواندو: ترجیح می‌دهم با شرایط سخت در اردو تمرین کنم

المپین وزن 68- کیلوگرم تکواندو گفت: چنانچه وزارت ورزش و جوانان اعلام کند که با رعایت پروتکل‌های سخت بهداشتی، اردوها جواز برگزاری دارند، ترجیح می‌دهم با این شرایط در اردو تمرین کنم.

ملی‌پوش تکواندو: ترجیح می‌دهم با شرایط سخت در اردو تمرین کنم

به گزارش خبرگزاری فارس، میرهاشم حسینی نزدیک به 3 ماه است از تمرینات در کنار سایر هم‌تیمی‌های خود دور است، در خصوص شرایط تمرینی این روزهای خود اظهار داشت: همچنان تمرینات را به صورت انفرادی پیگیری می‌کنم و سعی می‌کنم آمادگی نسبی خود را حفظ کنم تا از شرایط اردو چندان دور نباشم. با توجه به اینکه وضعیت کمی بهتر شده تمرینات هوازی را شروع کرده‌ام اما با توجه به دوری از حریف تمرینی بالاجبار روی آدمک تکنیک‌ها را اجرا و نقاط ضعف خود را برطرف می‌کنم.

وی افزود: در این مدت به صورت مستمر با استاد عسکری در ارتباط بودم و بیشتر اوقات فیلم تمرینات را برای ایشان می‌فرستم؛ یا اینکه به صورت تصویری با هم صحبت می‌کنیم تا نواقص را به حداقل برسانم. پیش از این برنامه‌ریزی‌ها برای آغاز اردو از نیمه خردادماه بود اما هنوز چیزی اعلام نکردند و ما هم فعلا برهمین اساس پیش می‌رویم و تمرینات را پیگیری می‌کنیم.

المپین وزن 68- کیلوگرم تکواندو کشورمان خاطرنشان کرد: شرایط تمرینی حال حاضر اصلا با اردو قابل مقایسه نیست و با توجه به عدم دسترسی به تجهیزات و حریف تمرینی، کار سخت‌تر است. جدای از شرایط تمرینی و تجهیزات، بیشترین فشار دوری از بچه‌ها است که از نظر روانی و جسمانی بسیار تاثیرگذار است؛ واقعا با این اوضاع بسیاری از اوقات انگیزه تمرین ندارم و اذیت کننده است.

حسینی ادامه داد: ان شاالله وزارت ورزش و جوانان برای تشکیل اردو‌ها و تمرینات هرچه زودتر تصمیم‌گیری کند و اردوها هرچه زودتر شروع شود.

وی با اشاره به تمرین چند روزه خود با آرمین هادی‌پور دیگر المپین تکواندو کشورمان در گیلان گفت: با توجه به اینکه کمی شرایط کرونا بهتر شده بود با هماهنگی صورت گرفته برای مدت کوتاهی به گیلان رفتم و با آرمین تمرینات را پیگیری کردم. واقعا آن چند روز تمرین کنار آرمین در روحیه من خیلی تاثیرگذار بود و از نظر روانی روحیه‌ام بهتر شدم؛ ان شالله هرچه سریع‌تر با بهتر شدن وضعیت در کنار یکدیگر تمرین کنیم.

المپین تکواندو گفت: با شرایطی که حاکم شد، وقفه‌ای یک ساله را برای حضور در بازی‌های المپیک توکیو پیش‌رو داریم اما باید سعی کنیم به این موضوع به چشم یک فرصت نگاه کنیم و نه تنها من بلکه همه مسئولین برنامه‌ریزی‌ کنند و براساس همان برنامه جلو برویم.

حسینی تصریح کرد: چنانچه وزارت ورزش و جوانان اعلام کند که با رعایت پروتکل‌های سخت بهداشتی اردوها جواز برگزاری دارند، ترجیح می‌دهم با این شرایط در اردو تمرین کنم چراکه به صورت انفرادی تمرین کردن انگیزه را از بین می‌برد و آسیب روانی زیادی دارد.

وی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو افزود: از حمایت‌های ریاست فدراسیون تکواندو که در این دوران همواره در کنار ما هستند، تشکر می کنم و امیدوارم هر چه زودتر همه چیز به روال طبیعی بازگردد.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول