اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

جابجایی کالای قاچاق در پوشش مدارک جعلی مرسولات پستی

فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف محموله ۴ میلیارد ریالی کالای قاچاق که در پوشش مدارک جعلی مرسولات پستی در حال جابجایی بود، طی عملیات پلیس در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان ساوه خبر داد.

جابجایی کالای قاچاق در پوشش مدارک جعلی مرسولات پستی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، روز گذشته مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی شهرستان ساوه در تحقیقاتی از تردد یک دستگاه کامیون ایسوزو حامل کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی این شهرستان باخبر شده و بلافاصله برنامه‌ریزی لازم را برای شناسایی و توقیف آن آغاز کردند.

وی با اشاره به حمل محموله قاچاق توقیفی از یکی از استان‌های جنوبی به مقصد تهران اظهار داشت: سرانجام مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان در یکی از محورهای مواصلاتی، خودروی مورد نظر را مورد شناسایی قرارداده و در عملیاتی، موفق به متوقف کردن آن شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های مقدماتی راننده خودرو مدعی جابجایی قانونی بار خودرو تحت عنوان مرسوله پستی شرکت پست بود و برای اثبات گفته‌هایش نیز یک برگ بارنامه مربوط به شرکت پست به مأموران پلیس ارائه داد که با بررسی دقیق مأموران و استعلام انجام شده مشخص شد که مدارک ارائه شده مربوط به شرکت پست نبوده و مدارک ارائه شده به مأموران فاقد اعتبار قانونی است.

مفخمی شهرستانی یادآور شد: مأموران در بازرسی از این خودرو، تعداد ۱۷ دستگاه انواع لوازم خانگی، ۷ هزار و ۲۰۰ عدد عینک خارجی، تعداد ۱۰ عدد گوشی همراه، تعداد ۲۲۵ جفت کفش و ۶۰ دستگاه قهوه‌جوش خارجی قاچاق کشف شد.

وی ارزش تقریبی کالاهای قاچاق کشف شده در ارزیابی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی را ۴ میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: در این عملیات، راننده کامیون دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

این مقام عالی انتظامی در استان مرکزی در پایان افزود: پلیس در سال حمایت از کالای ایرانی با تمام توان آماده مبارزه قاطع با قاچاقیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی کشور بوده و از تمام ظرفیت‌های عملیاتی خود در این زمینه بهره خواهد برد.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول