اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

کلاف سردرگم مریوانی‌ها برای حضور در لیگ برتر والیبال

مسئولان تیم والیبال راهیاب ملل مریوان برای حضور در لیگ برتر هنوز دچار مشکلاتی هستند.

کلاف سردرگم مریوانی‌ها برای حضور در لیگ برتر والیبال

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم والیبال راهیاب ملل مریوان که سال قبل توانست از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کند، برای فصل آینده احتمالاً جایی در بین تیم‌های لیگ برتری نخواهد داشت. این تیم که با هدایت آرش صادقیانیِ جوان نتایج چندان بدی در نخستین تجربه لیگ برتری خود کسب نکرد برای فصل پیش‌رو شرایط مناسبی ندارد.

مسئولان باشگاه راهیاب ملل چندی پیش اعلام کرده بودند که از عدم حمایت مسئولان استانی به شدت دلخور بوده و از نظر مالی با مشکلاتی روبرو هستند و به همین دلیل تصمیم دارند از رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور کناره‌گیری کنند. از زمان اعلام این موضوع حدود یک ماه می‌گذرد و هیچ قدم مثبتی برای حفظ والیبال مریوان برداشته نشده است.

در شرایطی که سایر تیم‌های لیگ برتری وارد بازار نقل و انتقالات شده‌اند، مریوانی‌ها هنوز در بلاتکلیفی به سر می‌برند. در این بین برخی از بازیکنان فصل گذشته راهیاب ملل هم از این تیم جدا شده و به تیم‌های دیگر رفتند. شاید اگر مریوانی‌ها همین الان هم برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کنند، دیر باشد.

تیم والیبال راهیاب ملل با حضور تماشاگران پرشور خود در سالن مسابقه، مریوان را هم به یکی از قطب‌های والیبال تبدیل کرده بود، اما گویا بی‌توجهی مسئولان استانی به این تیم موجب دلسردی مدیران باشگاه شده است.

مریوانی‌ها سال گذشته هم با چنین مشکلاتی روبرو بودند، اما گویا این بار شرایط جدی‌تر است، چراکه مدیران باشگاه برای حضور قدرتمند در لیگ برتر و دفاع از حیثیت والیبال مریوان نیاز به حمایت مسئولان استانی دارند که تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول