اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آخرین خبرها از تب و تاب ورزش مازندران در تعطیلات کرونایی

ورزش استان مازندران در طول چند روز اخیر شاهد اتفاقات زیادی بود و فراز و نشیب زیادی را متحمل شد که در ادامه جدیدترین خبرهای ورزش استان مازندران را در قالب اخبار کوتاه به سمع و نظر شما می‌رسانیم.

آخرین خبرها از تب و تاب ورزش مازندران در تعطیلات کرونایی

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی|در حالی که در روزهای تعطیلی کرونایی قرار داریم و تمامی باشگاه‌ها و اماکن ورزشی به سختی فعالیت دارند و یا بیشتر آنها تعطیل هستند، ورزش مازندران در طول چند روز اخیر شاهد اتفاقات زیادی بود و فراز و نشیب زیادی را متحمل شد که در ادامه جدیدترین خبرهای ورزش استان را در قالب اخبار کوتاه به سمع و نظر شما می‌رسانیم.

 

 

* کسب رتبه برتر هیأت کاراته مازندران در ارزیابی سالانه فدراسیون

با کسب امتیاز ۴۰۳۰ هیأت کاراته مازندران موفق به کسب رتبه برتر سال ۹۸ در ارزیابی سالانه فدراسیون شد.

ارزیابی عملکرد هیأت‌های کاراته استانی در شرایطی از سوی فدراسیون اعلام شد که کاراته مازندران توانست در جایگاه برتر دسته بندی استان‌ها قرار گیرد.

گفتنی است بر اساس اعلام مسؤول کمیته امور استان‌ها، با توجه به ارزیابی صورت گرفته، هیأت‌های استانی در ۳ گروه برتر، خوب و متوسط دسته بندی شده اند و هیأت کاراته استان مازندران با کسب امتیاز ۴۰۳۰، در بین هیأت‌های برتر قرار گرفت.

 

 

* کشتی مازندران بی‌سرپرست شد!

هیأت استان مازندران که پس از استعفای ثمربخش و پایان دوران ریاستش به عادل عالیشان معاون وقت اداره‌کل ورزش و جوانان سپرده شده بود، باز هم به حاشیه رفت! عالیشان که اخیراً جایش را به حسن شاملی خواهرزاده همسر رئیس اسبق هیات کشتی مازندران در معاونت اداره کل داده است، با ارسال نامه‌ای به مدیرکل استعفایش از سرپرستی کشتی را به دبیرخانه اداره‌کل ارسال کرد.

عالیشان بعد از برگزاری سالم و بی‌حاشیه مجمع نمایندگان حاضر در مجمع، حالا با استعفایش کشتی مازندران را وارد چالش جدید کرده است! باید صبر کرد و دید که حبیب حسین‌زادگان چه تصمیمی برای این موضوع خواهد گرفت و آیا هیأت بزرگی به مانند کشتی در مازندران همچنان بلاتکلیف خواهد ماند یا خیر؟!

 

 

* با کسب ۱۲ رأی؛ خلیلی رئیس هیأت ووشوی مازندران شد

با حضور سرپرست فدراسیون ووشو و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، انتخابات هیأت ووشو استان مازندران برگزار و مهدی خلیلی سوادکوهی با کسب ۱۲ رای توانست برای ۴ سال کرسی ریاست این هیات را در اختیار گیرد.

مجمع عمومی انتخابات هیأت ووشو استان مازندران با حضور دکتر خسروی سرپرست فدراسیون ووشو، حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، شاملی سرپرست معاونت توسعه امور ورزشی برگزار شد و اعضای مجمع انتخابات با ۱۲ رای از ۱۷ رای ماخوذه به آقای مهدی خلیلی سوادکوهی اعتماد کردند. سیدغفار قریشی گله‌کلائی دیگر کاندید حاضر بود که ۵ رای اعضای مجمع را کسب کرد.

 

 

* رونمایی از المان حسین توکلی در زادگاهش

از اولین المان  قهرمان ارزنده المپیک دنیا  که توسط شهرداری ساخته شده است  با حضور مسؤولان در محمودآباد رونمایی  شد. مراسم رونمایی از المان حسین توکلی، قهرمان ارزنده المپیک ایران و جهان، در زادگاهش برگزار شد.

این مراسم با حضور  امام جمعه و فرماندار محمودآباد، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران،رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسؤولان شهرستانی برگزار و از المان حسین توکلی که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر محمودآباد ساخته شده است، رونمایی شد.

در این مراسم  قاسم رضایی، کوروش رویانیان، روح الله حق شناس، فائزه بیشه کلائی، شهرام رمضانی، صابر اکبرزاده و رضا آقایی قهرمانان و نام آوران در عرصه ی ورزش نیز حضور داشتند. این تندیس در ورودی شهر محمودآباد، زادگاه قهرمان ارزنده کشورمان ساخته شده است.

 

 

* رحمان رضایی نامزد بهترین بازیکن آسیایی سری آ از نگاه AFC

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در ادامه معرفی برترین بازیکنان لیگ‌های معتبر اروپا، این بار با معرفی ۱۰ بازیکن آسیایی که سابقه حضور در رقابت‌های سری آ ایتالیا را داشته اند پرداخت و از کاربران خود خواست بهترین بازیکن تاریخ این رقابت‌ها را انتخاب کنند که نام رحمان رضایی مدافع سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و سرمربی کنونی باشگاه رایکا بابل نیز در فهرست این نظرسنجی قرار دارد.

فوتبال‌دوستان مازندرانی می توانند با حضور در این لینک به رحمان رضایی سرمربی باشگاه رایکا بابل رای دهند.

 

 

* مقاومت نور قهرمان مسابقات والیبال ساحلی بزرگسالان بسیج استان شد

 مسابقات والیبال ساحلی بسیجیان استان با حضور ۱۴ تیم در سواحل نور با کیفیت فنی مطلوب برگزار شد و تیم مقاومت نور با حضور بازیکنان ملی پوشان ساحلی علیرضا آقاجانی و جواد فیروز پور به مقام قهرمانی دست یافت. بسیج قائم شهر و لوازم خانگی کیانژاد بابل مقام‌های دوم و سوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

این مسابقات با مدیریت نقی ذکایی و نیما فرخ منش و نظارت سعید عابدی با نظم خاصی برگزار شد.

 

 

* کاله رسماً از لیگ برتر والیبال کشور کنار کشید+متن نامه

مسؤولان باشگاه کاله تصمیم گرفتند تا سال آینده در لیگ برتر والیبال تیمداری نکنند. متن نامه باشگاه کاله به فدراسیون والیبال به شرح زیر است:

ریاست محترم فدراسیون والیبال

دقیقاً ۱۲ سال از شروع همکاری سرشار از موفقیت و توفیق متقابل، مابین باشگاه ورزشی کاله و فدراسیون والیبال می‌گذرد و در تمام این دوره نسبتاً طولانی چه در سال‌هایی که همراه لبخندهای طرفداران، جام قهرمانی را بالای سر گرفتیم و چه در زمانی که در کنار اشک‌های هواداران نتایج قابل قبول نگرفتیم از همکاری با آن فدراسیون محترم بهره‌های فراوان دو سویه بردیم. لذا با توجه به شرایط عمومی و وضعیت متاثر از کرونای ورزش کشور، این باشگاه در نظر دارد ضمن اعلام عدم حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال سال ۹۹، یک ‌سال در استراحت، واکاوی عملکرد ۱۲ سال گذشته، شناسایی و استخراج نقاط ضعف و قوت خود بپردازد.بدون شک باشگاه ورزشی کاله در سال‌های آتی با تجدید قوا و آمادگی کامل‌تر ضمن حضور در جریان لیگ‌های مختلف والیبال، افتخار همکاری با آن فدراسیون را ادامه خواهد داد.

* امیرحسین اکبری در جمع پنج ستاره فوتبال ساحلی جهان در سال ۲۰۲۰

سایت سازمان جهانی فوتبال ساحلی پنج بازیکنی که در فصل ۲۰۲۰ فوتبال ساحلی جهان، نگاه ها را به خود خیره خواهند نمود را معرفی کرد؛ در بین این پنج بازیکن نام امیرحسین اکبری بازیکن ملی پوش شهریار ساری هم به چشم می‌خورد.

سازمان جهانی فوتبال ساحلی در مطلب منتشر شده خود در تمجید از امیرحسین اکبری عنوان داشت: بازیکن دفاعی و مستعد ایران که بازیهای تماشایی از خود به نمایش می گذارد.

او بدون شک یکی از ستارگان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات جهانی است.

وی با درخشش خود تماشاگران را به ورزشگاه می کشاند و آنها را با گلهای تماشایی خود وجد می آورد.

حضور وی در تیم لکوموتیو مسکو در مسابقات موندیالیتو ۲۰۲۰ روسیه نشان داد وی چه جایگاه بالایی در فوتبال ساحلی جهان دارد.

 

 

* اعلام آماده باش به نمایندگان مازندران در لیگ دسته دوم و سوم فوتبال

رئیس سازمان لیگ فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه‌ها و هیأت‌های فوتبال زمان آغاز تمرینات و رقابت‌های لیگ دسته ۲ و ۳ را اعلام کرد. حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه‌ای به هیئت‌های فوتبال و باشگاه‌ها زمان آغاز مسابقات لیگ دسته دو و دسته سه را اعلام کرد.

در نامه حیدر بهاروند آمده است:

به دلیل پیگیری ایجاد تسهیلات و شرایط مناسب‌تر جهت آغاز تمرینات و مسابقات تیم‌های لیگ دسته دوم و دسته سوم، ضمن ارسال جدول زمانبندی جدید مربوط به این مسابقات خواهشمند است با در نظر گرفتن تمامی جوانب امر نسبت به رعایت موارد ذیل توسط باشگاه‌ها و با نظارت ستاد مقابله با کرونا در ورزش دقت لازم را به عمل آورید:

۱- پیگیری امور مربوط به بازگشایی محل تمرینات و ورزشگاه‌ها توسط هیأت فوتبال استان‌ها و باشگاه‌های ذینفع از اداره کل ورزش و جوانان استان و انجام امور مربوط به ضدعفونی کردن آنها

۲- فراخوان بازیکنان و عوامل کادر فنی توسط باشگاه‌ها

۳- انجام تست‌های تشخیص کرونا از جمله تست PCR برای تمامی اعضای تیم از جمله بازیکنان و عوامل کادر فنی و اجرایی باشگاه‌ها طبق دستور ستاد مقابله با کرونا در ورزش

۴- تحویل نتایج تست‌های انجام شده به ستاد فوق الذکر، سازمان لیگ و ایفمارک و اخذ مجوزهای لازم

۵- زمان جدید شروع تمرینات تیم‌ها و جدول زمانبندی شروع تمرینات و مسابقات لیگ‌های دسته دوم و سوم کشور به شرح ذیل است:

لیگ دسته دوم زمان شروع تمرینات ۱۹ خرداد ۱۳۹۹، زمان مسابقه معوقه ۱۳ تیر ۱۳۹۹، زمان شروع هفتگی مسابقات ۱۷ تیر ۱۳۹۹

لیگ دسته سوم زمان شروع تمرینات ۲۴ خرداد ۱۳۹۹، زمان مسابقه معوقه ۱۶ تیر ۱۳۹۹، زمان شروع هفتگی مسابقات ۲۱ تیر ۱۳۹۹

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول