اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

صدور 358 هزار نسخه الکترونیکی در مراکز تأمین اجتماعی کرمانشاه

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: از مهرماه سال ۹۷ تا کنون 358 هزار نسخه الکترونیکی در استان صادر شده است.

صدور 358 هزار نسخه الکترونیکی در مراکز تأمین اجتماعی کرمانشاه

میثم حجتی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با بیان اینکه حدود 39 درصد جمعیت استان کرمانشاه زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، اظهار داشت: یک‌هزار و 100 مراکز درمانی در استان کرمانشاه طرف قرارداد بیمه تامین اجتماعی استان کرمانشاه هستند. 

وی با اشاره به اهتمام ویژه سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک سازمان پیشرو در حوزه الکترونیکی در درمان الکترونیک، گفت: خوشبختانه سال 1395 بنا گذاشتیم که نسخه‌ها را در مراکز ملکی خود الکترونیک کنیم این اتفاق افتاد و 100درصد نسخه‌ها به صورت الکترونیک شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: سال 97 الکترونیکی شده را به مراکز طرف قرارداد بسط دادیم به طوریکه از مهرماه سال 97 تاکنون 358 هزار نسخه الکترونیکی در استان کرمانشاه صادر شده است که در این زمینه جزء استان‌های پیشرو محسوب می‌شویم.

284 میلیارد تومان از مطالبات معوقه به دانشگاه پرداخت شد

حجتی‌پور درخصوص حذف درج اعتبار از دفترچه درمانی تأمین اجتماعی، افزود: به درک درستی که سازمان تامین اجتماعی از شرایط کنونی کشور دارد و ضرورت صیانت از سلامت بیمه شدگان و رفاه بیشتر مردم تصمیم به حذف فرایند اعتبار دفترچه درمانی گرفت.

وی با بیان اینکه به صورت الکترونیک از طریق پنج راه می‌تواند اینکار را انجام داد، اضافه کرد: با استفاده از یکی از روش‌های جایگزین شامل ؛USSD ، Mobile App ، SMS و نرم‌افزارهای تحت وب medical.tamin.ir  وdarman.tamin.ir  انجام می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه تا به امروز 284 میلیارد تومان از مطالبات دانشگاه پرداخت شده است، گفت: مطالبات مراکز طرف قرارداد در خصوص پزشکان و گروه‌های مختلف پزشکی تا آبان ماه سال گذشته و همچنین بیمارستان خصوصی تا دی‌ماه سال گذشته پرداخت شده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول