اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

کشف 198 خودرو فاقد پلاک در البرز

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از کشف 198 دستگاه خودروی فاقد پلاک طی دو هفته اخیر در این استان خبر داد.

کشف 198 خودرو فاقد پلاک در البرز

رامین ربیعی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: پس از صدور دستور ویژه در راستای نظارت بیش از پیش بر بازار خودرو، کلیه دستور العمل ها و بخشنامه های نهاد های بالادستی به ادارات تابعه، اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه جهت رعایت مفاد آن و برخورد با محتکران احتمالی ابلاغ شد؛ همچنین بازرسی دقیق از اماکن عمومی دپوی عمده خودرو اعم از نمایشگاه ها، پارکینگ ها و... با همکاری بازرسی اتاق اصناف و اتحادیه نمایشگاه داران در دستور کار قرار گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، تصریح کرد: علاوه بر همکاری با اتاق‌ اصناف و اتحادیه‌های مرتبط در استان، همکاری‌ها با بسیج و پلیس آگاهی در خصوص شناسایی اماکن احتمالی دپوی خودرو نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی از کشف تعدادی خودروی بدون پلاک در یک واحد مسکونی خبر داد و گفت: 12 دستگاه خودروی سواری در یک واحد مسکونی به ارزش ریالی 10 میلیارد و 155 میلیون ریال کشف شد.

رئیس سازمان صمت البرز ادامه داد: در بازرسی های بعدی، تعداد 202 دستگاه خودرو سواری وارداتی در یک انبار کشف شد که از این تعداد 29 دستگاه دارای پلاک شخصی بنام خریدار و تعداد 173 دستگاه خودرو، پلاک نشده بود که پرونده ای در این راستا تشکیل و موارد در حال بررسی است.

وی ضمن اشاره به این امر که تحویل خودرو به خریدار در نمایندگی ها، منوط به الصاق قطعی و پَرچ پلاک روی خودرو بوده و تحویل خودروی بدون پلاک و یا تحویل دستی پلاک به خریداران ممنوع است، تصریح کرد: در بازرسی همکاران ما از دو نمایندگی مجاز خودروسازان سه دستگاه خودروی خارجی بدون پلاک و 10 دستگاه خودروی سواری داخلی فاقد پلاک کشف شد که پرونده متشکله در این زمینه نیز در حال بررسی است.

این مقام مسؤول از عموم شهروندان خواست تا هر گونه محل دپوی خودرو را به سامانه 124 گزارش نمایند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول