اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کودک 5ساله هرمزگانی به 3 کودک دیگر حیاتی دوباره بخشید

والدین فاطمه احمدی کودک 5 ساله هرمزگانی که در پی سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، با اهدای اعضایش به 3 کودک دیگر جان دوباه بخشیدند.

کودک 5ساله هرمزگانی به 3 کودک دیگر حیاتی دوباره بخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، دکتر حسین‌پور رئیس واحد اهدای عضو علوم پزشکی هرمزگان گفت: با رضایت خانواده این کودک تحت عمل جراحی اهدای عضو در بیمارستان شهیدمحمدی قرار گرفت و دو کلیه و کبد او برای پیوند به شیراز فرستاده شد تا به ۳ بیمار نیازمند اهدا شود.

دکتر عدالت زارعی فلوشیپ جراحی پیوند نیز در این باره بیان کرد: پدر و مادر این دختر قطعا ایثار و فداکاری کردند که در این موقعیت حساس از زندگی‌شان رضایت به عمل جراحی و اهدای عضو دادند.

جان این کودک موجب نجات جان ۳کودک دیگر شده که خانوده‌هایشان مدت‌ها در صف انتظار، آی.سی.یو، بخش پیوند و سایر مراکز ... بودند و اکنون منتظر رسیدن اعضا برای پیوند هستند.

موسی احمدی پدر فاطمه نیز گفت: تصمیم بنده برای اهدای اعضای بدن فرزندم چیزی شبیه معجزه بود و اصلا از قبل هیچ تصوری برای انجام این کار نداشتم. با وجود از دست دادن فرزندم و غم و اندوه بسیار زیادی که داشتم؛ اما با تصمیمی که با همسرم برای اهدای عضو گرفتیم احساس آرامش به خودم و خانواده‌ام دست داد و با این کار نجات‌بخش جان ۳ فاطمه دیگر شدیم.

انتهای پیام/3264/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول