اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

پخش عزاداری مداحان سرشناس در سالگرد ارتحال امام(ره)

هیأت رزمندگان اسلام به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی(ره) ویژه‌برنامه‌ای را با حضور مداحان سرشناس برگزار خواهد کرد.

پخش عزاداری مداحان سرشناس در سالگرد ارتحال امام(ره)

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، هیأت رزمندگان اسلام به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) ویژه‌برنامه‌ای را با حضور مداحان سرشناس برگزار خواهد کرد.

این ویژه‌برنامه به مدت ۵ شب در حرم امام خمینی (ره) از ساعت ۲۳ آغاز و از شبکه ۵ سیما پخش زنده می‌شود که از روز گذشته یکشنبه ۱۱ خردادماه با نوای رضا نبوی با توجه به شیوع کرونا بدون حضور جمعیت آغاز شد و امشب محمدرضا بذری از ساعت ۲۳ زیارت آل یاسین قرائت خواهد کرد و از شبکه قرآن سیما پخش زنده می‌شود.

این برنامه فردا سه‌شنبه ۱۳ خردادماه با قرائت دعای توسل توسط مهدی رسولی، چهارشنبه ۱۴ خردادماه با قرائت زیارت آل یاسین توسط سعید حدادیان و پنجشنبه ۱۵ خردادماه با نوای مرتضی طاهری با قرائت دعای کمیل ادامه خواهد یافت و از ساعت ۲۳ از شبکه قرآن سیما پخش زنده می‌شود.

روز پنجشنبه ۱۵ خردادماه ویژه‌برنامه‌هایی با نوای محمدرضا طاهری و حسین طاهری از ساعت ۲۴ در حرم امام راحل برگزار و از شبکه دو سیما پخش زنده می‌شود.

براساس این گزارش، پیش از این اعلام شده بود که سخنرانی نیز در این برنامه‌ها ایراد سخن خواهند داشت که تغییر کرد.

مراسم قرائت دعای ندبه این هفته هیأت رزمندگان اسلام نیز با سخنرانی آیت‌الله سید احمد خاتمی و قرائت دعای محمدرضا غلامرضا زاده از حرم مطهر امام برگزار و از ساعت ۶ صبح از شبکه اول سیما پخش زنده می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول