اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

دستبند پلیس، پایان راه کلاهبردار میلیاردی در ثلاث باباجانی

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای در شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد و گفت: این فرد بیش از 7 میلیارد ریال از چند نفر کلاهبرداری کرده بود.

دستبند پلیس، پایان راه کلاهبردار میلیاردی در ثلاث باباجانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ جمال سلمانی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از ارجای پرونده‌ای به پلیس امنیت عمومی ثلاث باباجانی در خصوص متواری بودن فردی کلاهبردار، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه وی در روستای«هوله علیا» ثلاث باباجانی شده و با رعایت همه جوانب حفاظتی و امنیتی به محل اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی ثلاث باباجانی در حالی که مجوز قضائی را همراه داشتند در عملیاتی حساب شده پیش از آنکه متهم فرصت فرار پیدا کند او را دستگیر کردند.

وی یادآور شد: در حین دستگیری متهم، تعدادی از اهالی روستا به قصد فراری دادن وی با ماموران درگیر شدند اما پلیس با اقتدار نسبت به انتقال فرد کلاهبردار به مقر انتظامی اقدام کرد.

سلمانی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب چند فقره کلاهبرداری به مبلغ بیش از 7 میلیارد ریال طی 3 سال اخیر اعتراف کرد.

وی در پایان از معرفی فرد کلاهبردار به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول