اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

مدنی: فکر نکنم کسی علیه کشورش شهادت بدهد/ نقش ویژه شورای راهبردی در پیشرفت جودو کشور

پیشکسوت جودو کشورمان گفت: فکر نکنم کسی در دنیا پیدا شود که علیه کشورش شهادت بدهد و امیدوارم دادگاه هم به نفع فدراسیون رای دهد.

مدنی: فکر نکنم کسی علیه کشورش شهادت بدهد/ نقش ویژه شورای راهبردی در پیشرفت جودو کشور

رضا مدنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص حضور رئیس سابق فدراسیون جودو در شورای راهبری این مجموعه، اظهار داشت: محمد درخشان برای شناساندن جودو و کسب جایگاه بین‌المللی نقش مهمی داشت و هم اکنون به عنوان مشاور رئیس فدراسیون و یکی از اعضای شورای راهبردی، در این مجموعه اضافه شد. هر یک از اعضای شورای راهبردی، پیش از این در بخش‌های مختلف فدراسیون تجربیات زیادی داشتند که این می تواند بیشتر از قبل در پیشرفت جودو تاثیرگذار باشد.  

 وی افزود: این شورا تازه تاسیس شده و جلسه ای نداشته تا دستورالعملی برای آن تعیین شود. شورای راهبردی باید اولین جلسه‌اش تشکیل شود تا شرح وظایف و چارت سازمانی اعضا مشخص شود. سپس مصوبات و دستورالعمل‌های را در جهت تعیین خط مشی صحیح برای پیشبرد اهداف فدراسیون جودو اتخاذ کند.

عضو شورای راهبردی فدراسیون جودو در خصوص برگزاری دادگاه CAS گفت: اگر این دادگاه فرمایشی باشد، معلوم است محرومیت ایران قطعیت دارد ولی اگر دادگاه بر اساس مستندات واقعی تشکیل شود، باید رأی به برداشتن تعلیق بدهد. برخلاف منشور المپیک کاری انجام ندادیم و ان‌شالله رأی دادگاه به نفع ایران خواهد بود. فکر نکنم کسی در دنیا پیدا شود که علیه کشورش شهادت بدهد.

پیشکسوت جودو ایران در خصوص تعویق المپیک توکیو خاطر نشان کرد: شانس آوردیم که زمان برگزاری این بازیها عقب افتاد. می توانیم از این فرصت استفاده کنیم تا سهمیه المپیک را بگیریم. هنوز یک سری از مسابقات گزینشی و کسب سهمیه برگزار نشده و با شرکت در آنها، حتی می‌توانیم دو سهمیه توکیو را کسب کنیم.

انتها پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول