اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

احساس مالکیت مردم نسبت به سگ‌های بلاصاحب مشکل ساز شد!

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با بیان اینکه برخی از شهروندان با نگاه دلسوزانه به سگ‎‌های ولگرد محبت می‌کنند، گفت: این احساس مالیکت منجر شده است تا شهرداری نتواند وظیفه خود را در راستای جمع آوری این حیوانات اجرا کند.

احساس مالکیت مردم نسبت به سگ‌های بلاصاحب مشکل ساز شد!

احمد خیری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: براساس گزارشات سامانه 137 و نقشه‌های حرارتی از شکایات مردمی برای حضور سنگ‌های بلا صاحب منطقه سه و چهار کرج و مهرشهر در وضعیت قرمز هستند. 

وی ادامه داد: این موضوع حساسیت‌های خاصی دارد و تمام تلاش ما این بوده که با جلب مشارکت گروه‌های حمایتی، فعالان این حوزه و مشارکت دستگاه‌ها، گشت ویژه ای ایجاد کنیم و با راه اندازی کلینیک عقیم سازی و افزایش ظرفیت پناه گاه‌ها آمار شکایات مردمی را کاهش دهیم.

خیری با بیان اینکه وجود سرانه‌های سبز و زمین‌های خالی در اطراف مهرشهر جمع آوری سگ‌های بلاصاحب این منطقه را دشوار کرده است، اظهار کرد: فضای سبز موجود در مهرشهر یکی از مهمترین علل جمع آوری این سگ ها است.

این مقام مسؤول نگاه خیرخواهانه مردم نسبت به سگ‌های بلاصاحب را یکی از مهمترین معضلات در جمع آوری این حیوانات برشمرد و افزود: مردم به صورت روزانه به سگ‌ها غذا می‌دهند و نسبت به آن‌ها احساس مالکیت دارند، در حالیکه اگر به مجموعه شهرداری اعتماد کنند ما به صورت کنترل شده با این سگ‌ها رفتار می‌کنیم.

وی در خصوص مرگ با ترحم سگ‌های بی صاحب در شهر، بیان کرد: اگر حیوانی دارای بیماری قابل انتقال به انسان باشد از طریق مرگ با ترحم حیوانی که ناقل بیماری است را از بین می‌بریم.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول