اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

درخواست تیم‌های فوتبال زنان برای تعطیلی مسابقات/فدراسیون همچنان در موضع سکوت

مربیان تیم‌های مختلف فوتبال بانوان از فدراسیون درخواست کردند لیگ را مختومه اعلام کند.

درخواست تیم‌های فوتبال زنان برای تعطیلی مسابقات/فدراسیون همچنان در موضع سکوت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با توجه به شیوع ویروس کرونا، مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان هم تعطیل شد اما بعد از اعلام ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر آغاز فعالیت‌های ورزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان وضعیت فوتبال زنان نامشخص است.

با وجود اینکه برنامه لیگ برتر در بخش مردان مشخص شده و تیم‌های باشگاهی با انجام تست کرونا تمرینات خود را آغاز کرده‌اند اما هنوز سازمان لیگ برنامه خود را برای بانوان اعلام نکرده است.

با توجه به اختلاف امتیاز شهرداری بم با تیم‌های پایین جدول، قهرمانی این تیم قطعی است به همین دلیل تعدادی از تیم‌های لیگ برتری با ارسال نامه‌ای به فدراسیون خواستار تعطیلی لیگ شدند اما فدراسیون هنوز جوابی به این درخواست نداده است.

مریم جهان‌نجاتی سرمربی تیم فوتبال بانوان سرمربی شهرداری سیرجان در گفت‌وگو با فارس در این باره گفت: تیم‌های اول تا سوم و همین طور تیم‌های سقوط‌کننده مشخص هستند. امنیت جانی بازیکنان هم از برگزاری لیگ مهمتر است پس فدراسیون می‌تواند لیگ را مختومه اعلام کند.

وی افزود: علاوه بر ما، تیم‌های سپاهان، ذوب‌آهن، وچان کردستان و ارومیه نیز به فدراسیون نامه زده‌اند تا لیگ تعطیل شود اما پاسخی نگرفته‌ایم. تیم من 3 بازی دارد که باید در بوشهر، اهواز و اصفهان برگزار شود که هر 3 در وضعیت قرمز قرار دارند با این شرایط چطور می‌توانم بازیکنانم را به این شهرها ببرم؟ باید به خاطر لیگ چند خانواده آلوده شوند؟

سرمربی شهرداری سیرجان همچنین درباره مشکلات مربیان برای جمع کردن بازیکنان، خاطرنشان کرد: بیشتر بازیکنان ما بومی هستند اما برخی تیم‌ها بازیکنانی از شهرهای دیگر دارند که باید آنها را در این اوضاع کنار هم جمع کنند. وقتی نتایج لیگ مشخص است ضرورتی ندارد که مسابقات را برگزار کنیم اما سازمان لیگ می‌تواند زمان فصل آینده را مشخص کند. با توجه به اینکه کرونا تمامی ندارد ما باید بتوانیم با این شرایط کنار بیاییم و تمرین کنیم.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول