اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

ستاد بزرگداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد

ستاد بزرگداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در دانشگاه جامع علمی کاربردی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

ستاد بزرگداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، با حضور محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، اعضای هیات رئیسه و روسای واحدهای استانی این دانشگاه، ستاد بزرگداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در ابتدای این جلسه با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: متاسفانه امسال به دلیل شرایط موجود، امکان برگزاری ۳۱ امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را نمی‌توانیم داشته باشیم ولی در فضای مجازی می‌توانیم تا حد امکان حق مطلب را ادا کنیم.

وی بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷، امکان درک بهتر فضائل رفتاری و شخصیتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران بوجود آمد و از این بابت از خدای متعال شاکریم که چنین فضایی برایمان مهیا شده است.

امید افزود: در آن زمان، با وجود سخت‌ترین شرایط جنگ، سفارش امام خمینی(ره) همیشه بر مقاومت کردن در برابر استکبار شرق و غرب و حمایت از دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و مباحث علم و دانش بود.

وی ادامه داد: امروزه با وجود تحریم‌ها، اگر در مقابل آمریکا و دشمنان منطقه توانایی و جرأت مقاومت داریم بر پایه و اساس راه امام خمینی(قدس سره) و ادامه آن راه با مقام معظم رهبری در این زمان است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: شهدای ۱۵ خرداد، زمینه ساز پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن ۵۷ بودند و خون این شهدا بود که انسجام و اتحاد را بوجود آورد.

وی ضمن گرامیداشت ۵۷ امین سالگرد شهدای قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲، از خدای متعال خواست تا توفیق تداوم راه و یاد امام راحل و شهدا را تا ظهور حضرت مهدی (عج) برایمان مقدر فرماید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول