اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دستگاه قضایی با حمایت از شرکت نیک‌ریس، 400 نفر را سرکار می‌گذارد

دادستان عمومی و انقلاب زنجان گفت: با حمایت دستگاه قضایی برای حل مشکلات شرکت نیک‌‎ریس، 400 نیروی کار جدید در این شرکت مشغول به کار خواهند شد.

دستگاه قضایی با حمایت از شرکت نیک‌ریس، 400 نفر را سرکار می‌گذارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محسن کرمی ظهر امروز در بازدید از شرکت نیک‌ریس زنجان اظهار کرد: یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی استان زنجان  در سال جهش تولید، تلاش برای رفع موانع تولید و حمایت از تولید است.

دادستان عمومی و انقلاب زنجان با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های دستگاه قضایی برای حمایت از تولید بیان کرد: واحدهای تولیدی زنجان ظرفیت بسیار خوبی در اشتغال دارند و شرکت نیک‌ریس دارای ظرفیت اشتغال 850 نیروی بومی است.

وی با اشاره به استفاده از دستگاه‌های مدرن در این مجموعه افزود: بن‌بستی در تولید وجود ندارد و  مدیریت اصولی و البته بهره‌گیری از فن‌آوری‌های مدرن دنیا شدنی است.

کرمی به مشکلات شرکت نیک‌ریس نیز اشاره کرد و گفت: این شرکت با مشکل تأمین ارز برای واردات مواد اولیه که 95 درصد وارداتی است مواجه است که در این زمینه پیگیری‌هایی را از طریق سازمان صمت و دادستانی کل کشور در دستور کار قرار خواهیم داد و همچنین برای طرح توسعه این کارخانه که زمینه صادرات محصولات و اشتغال به کار 400 نفر نیروی جدید را دارد، فراهم خواهیم کرد.

وی گفت: دیگر مشکل موجود نیز اختلافی است که در قسمتی از زمین خریداری شده برای شرکت که معارض‌های جدی برای این اراضی پیدا شده، که دادستانی تلاش خود را برای پیگیری و  حل  این مشکلات شرکت به کار خواهد گرفت.
وی ایجاد زیر ساخت‌های اصولی و لازم برای اجرای طرح توسعه در حوزه صنعت نساجی در استان را امری ضروری برشمرد و ادامه داد:  شرکت نیک‌ریس در حوزه نساجی دارای برند بسیار خوب و ویژگی‌های ممتازی در کشور است و توانایی رقابت با محصولات مشابه خارجی را دارد، بنابراین دستگاه قضایی نیز حمایت‌های لازم را از این شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول