اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تولید ماسک بهداشتی در آذربایجان‌شرقی از مرز 13 میلیون عدد عبور کرد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت : از ابتدای اسفندماه 98 تا پایان اردیبهشت سال‌جاری ظرفیت تولید ماسک بهداشتی سه لایه در استان از مرز 13 میلیون عدد عبور کرد.

تولید ماسک بهداشتی در آذربایجان‌شرقی از مرز 13 میلیون عدد عبور کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز  به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی حبیب امین‌زاد با اشاره به اینکه ایران جزو کشورهای موفق جهان در مقابله با ویروس کروناست، اظهار داشت: این موفقیت مرهون مدیریت جهادی مسوولان نظام و در رأس آن مقام معظم رهبری، همراهی مردم و همکاری تمام ارکان اقتصادی و اجتماعی کشور نظیر صنایع تولیدی و گروه‌های جهادی است.

وی افزود: طی سه ماه گذشته و با شیوع بیماری کرونا هر چند شاهد تغییرات قیمت در تعدادی از کالاها بودیم ولی مشکلی در تامین مایحتاج عمومی نداشتیم.

امین زاده، توسعه صادرات و تجارت خارجی را در شرایط فعلی کشور، تعیین‌کننده دانست و افزود: دروازه خروج و صادرات کالاهای تولیدی استان منطقه ویژه تجاری ارس است.

حذف قوانین دست و پاگیر و تامین مواد اولیه ازجمله مواردی بود که رئیس سازمان صمت استان از آنها به‌عنوان عوامل رونق و جهش تولید در سطح صنایع استان یاد کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز تولید ماسک بهداشتی از مرز 13 میلیون عدد طی سه ماه گذشته عبور کرد، یادآور شد: در این میان بخش مردمی و نهادهای عمومی و جهادگران بسیجی نقش بسزایی در تحقق این مهم داشتند.

در سامانه «فارس من»  مخاطبان این خبرگزاری با ثبت سردرگمی مردم از خرید ماسک در تبریز خواستار پیگیری این موضوع شده بودند.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول