اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ارتباط مردم و دانشگاه‌های علوم پزشکی با کرونا افزایش یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت:‌ ارتباط بین‌ مردم و دانشگاه‌های علوم پزشکی با شیوع کرونا ویروس افزایش چشمگیری داشته است.

ارتباط مردم و دانشگاه‌های علوم پزشکی با کرونا افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، پیمان نامدار پیش از ظهر امروز در آیین گسترش کشوری برنامه «هر خانه، یک پایگاه سلامت» در سمنان اظهار کرد: درگیر شدن جامعه برای توسعه سلامت بسیار ارزشمند است و با اجرای این طرح خوداتکایی و توانمندی، همدلی و مشارکت مردمی افزایش چشمگیری می‌یابد.

وی تصریح کرد: ارتباط بین مردم و دانشگاه‌های علوم پزشکی با شیوع کرونا ویروس افزایش چشمگیری داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین افزود: مردم با توجه به منویات وزارت بهداشت، در بسیاری از موارد وظیفه مسؤولیت سلامت خود را بر عهده گرفتند.

نامدار بیان کرد: ارتباط بین بخشی در اجرای هر خانه یک پایگاه سلامت تأثیر شایانی داشته است و واحدهای صنفی، بسیج و اقشار مختلف مردم در اجرای این طرح مشارکت داشتند.

آیین گسترش و اجرای برنامه ملی «هر خانه، یک پایگاه سلامت» در کشور با مشارکت ویدئوکنفرانسی سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز شد.

در این مراسم، معاون بهداشتی وزیر بهداشت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، رؤسای دانشگاه‌های مجری اجرای پایلوت برنامه، مدیران وزارتی حضور داشتند.

میهمان ویژه این برنامه، کریستوفر هاملمن نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران بود و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور نیز به‌صورت ویدئوکنفرانسی نظاره‌گر آغاز اجرای این طرح بودند.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول