اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تخصصی شدن حوزه‌های علمیه هرمزگان

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: باید ضمن اهمیت به مسائل معیشتی و جذب طلاب حوزه‌های علمیه استان هرمزگان به سمت تخصصی شدن برویم.

تخصصی شدن حوزه‌های علمیه هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، نشست شورای عالی حوزه‌های علمیه استان هرمزگان ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، حجت‌الاسلام محمدجواد رکنی امام جمعه شهرستان بندرلنگه و جمعی از اعضای این شورا در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در این نشست، اظهار کرد: باید ضمن اهمیت به مسائل معیشتی و جذب طلاب حوزه‌های علمیه استان به سمت تخصصی شدن برویم.

وی افزود: با برنامه‌ریزی دقیق و آینده نگری مدارک علمی سطح سه و چهار در بین طلاب افزایش یابد تا در آینده با مشکل مواجه نشویم.

عبادی‌زاده یادآور شد: در خصوص پذیرش تنها راه حل تبلیغ، چهره به چهره است که بحمدالله تابحال با این روش توفیقاتی حاصل گردیده است.

در ادامه امام جمعه شهرستان بندرلنگه بیان داشت: اولویت کاری حوزه‌های علمیه  باید قبل از پذیرش، تقویت وضعیت معیشتی و اسکان طلاب ‌باشد.

وی افزود: جذب حوزه‌های علمیه الزاما به صورت چهره به‌ چهره صورت گیرد چرا که در ایام کرونایی در خصوص جذب طلاب با کمی مشکل مواجه شدیم.

رکنی در پایان گفت: فکر پرکردن خلع مدرک طلاب در سطوح عالی، سطح سه و چهار در استان هرمزگان باشیم. 

این نشست پس از بحث و تبادل نظر بین اعضای شورا و سپس تصویب مصوباتی در چند بند به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/88028

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول