اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مدیریت خردمندانه نیاز اصلی مدیریت شهری است

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای بیان کرد: مدیریت عالمانه و خردمندانه نیاز اساسی و اصلی مدیریت شهری است.

مدیریت خردمندانه نیاز اصلی مدیریت شهری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مصطفی صالحی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین در جلسه‌ای که با حضور شهردار اعضای شورای اسلامی شهر و مسؤولین واحدهای شهرداری بویین زهرا تشکیل شد، با بیان این موضوع که نیاز اصلی امروز در مدیریت شهری مدیریت عالمانه و خردمندانه است، افزود: مدیریت خردمندانه به این معنا است که طرح‌های شهری باید براساس ظرفیت‌های محلی بومی و منطقه‌ای تدوین شده و مورد توجه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: برخی از تصمیم‌گیری‌های مدیریت شهری بدون توجه به خواست‌ها و نیازهای اصلی شهر بوده که باعث بروز مشکلات و تنگناهایی در شهرها شده است و در حل این معضلات نیاز به یک عزم جدی در دستگاه‌های مرتبط است.

صالحی افزود: شهرداری‌ها باید در تمام امور به نظرات و تصمیمات کارشناسی و فنی بخصوص در اجرای پروژها توجه کنند.

وی یکی از الزامات مدیریت خردمندانه را شفافیت در امور برشمرد و افزود: از اصول مدیریت صحیح و جلب اعتماد شهروندان، شفافیت است و نباید به بهانه‌های مختلف مانع دسترسی شهروندان به اطلاعات حوزۀ شهری باشیم، ما امروز نیاز اصلی را اعتماد مردم می‌دانیم و اگر اعتماد مردم را جلب کنیم باعث مشارکت شهروندان در مدیریت شهری خواهد شد.

وی در ادامه وجود مدیریت درست و همدلی و همراهی اعضای شورای شهر در مدیریت شهری بویین زهرا مطلوب ارزیابی کرد و افزود: پروژه‌هایی که امروز در شهر بویین زهرا در حال اجرا است نشان از توجه به توسعۀ همه جانبه شهر بویین زهرا در حوزه اقتصادی فرهنگی و اجتماعی است.

وی اظهار امیدواری کرد این پروژه ها در آینده ای نزدیک برخی از مشکلات شهروندان و مردم بویین زهرا را مرتفع نماید.

وی ادامه داد: شهرداری بویین زهرا در توسعۀ شهری و ارائه خدمات به مردم پیشتاز است و گام‌های بلندی را برداشته است شاخص‌های درآمدی شهرداری در سال ۹۸ و ۹۷ نشان می‌دهد که درآمدهای شهرداری بسوی ایجاد درآمد پایدار در حال حرکت است که زحمات و تلاش‌ها و فعالیت‌های شورای شهر شهردار و پرسنل شهرداری قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول