اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

جلوه‌های زیبای پیام انقلاب اسلامی جهانی شده است

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان طی بیانیه‌ای اعلام کرد: در آستانه پنجاه و ششمین سالگرد پانزدهم خرداد ۴۲ و سی و یکمین سالگرد رحلت حضرت امام(ره) با عنایت خداوند متعال شاهد تکامل بیش از پیش انقلاب اسلامی و درنوردیدن مرزهای سیاسی و فرهنگی کشورها و قاره‌های مختلف هستیم و جلوه‌های زیبای رسیدن پیام انقلاب به اقصا نقاط جهان را به نظاره نشسته‌ایم.

جلوه‌های زیبای پیام انقلاب اسلامی جهانی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در آستانه سی و یکمین سالگرد ارتحال پیر جماران بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان بیانیه‌ای بدین مضمون صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

«یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه مرضیه»

بدون شک «خرداد» ماه به‌ یاد ماندنی در اذهان ملت مقاوم و ولایی ایران‌ اسلامی و ماه یادآوری قیام حضرت امام خمینی -رضوان الله تعالی علیه - در سال ۴۲ و تداعی‌گر روحیه ایثار، شهادت و ولایت‌پذیری ملت عزیز ایران اسلامی و به ویژه مردم مبارز ورامین است.

«خرداد» ماه یادآور عروج ملکوتی روح خداست که داغی گران و همیشگی بر دل عاشقان امام و انقلاب بر جای گذاشت، اگرچه در پانزدهم خرداد سال ۴۲ خفاشان ددمنش خون صدها مرد و زن انقلابی را بر زمین ریخته و در ظاهر موفق شدند روح خدا را به اسارت برده و به زندان افکنند، اما در حقیقت این سرآغازی بود بر فروپاشی سلطنت ۲۵۰۰ ساله ظلم و جور و استبداد.

پانزدهم خرداد ۴۲ سرآغاز طلوع خورشید انقلاب بود که با حضور مستمر و میلیونی ملت بصیر و قدردان ایران اسلامی در تمام صحنه‌ها و مراحل پرفراز و نشیب بعدی نیز تداوم یافت و ملت رشید وانقلابی همواره بر بیعت خالصانه خود با امام و مرادشان محکم و استوار ماندند و با بدرقه و تشییع میلیونی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در چهاردهم خرداد ۶۸، وفاداری خود به آرمان‌های آن امام عزیز را به نمایش گذاشتند.

پس از رحلت ملکوتی امام عزیز و با تصمیم‌گیری و انتخاب آگاهانه و مومنانه مجلس خبرگان رهبری و تعیین حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای - مدظله العالی – به‌عنوان جانشین آن امام عزیز، همچنان اطاعت‌پذیری و ولایتمداری ملت مومن و انقلابی و بیعت عملی وعینی با رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه یافت و در مقاطع مختلف به اثبات رسید.

امید است ان‌شاءالله رهبری امام خامنه‌ای - مدظله العالی - آغاز پرچمداری سیدی خراسانی و اتصال به نهضت جهانی حضرت بقیه‌الله‌الاعظم - ارواحنا و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداه- باشد.

اکنون در آستانه پنجاه و ششمین سالگرد پانزدهم خرداد ۴۲ و سی و یکمین سالگرد رحلت حضرت امام رضوان الله تعالی علیه در ۱۴ خرداد ۶۸ و با لطف و عنایت خداوند قادر متعال شاهد تکامل بیش از پیش انقلاب اسلامی و درنوردیدن مرزهای سیاسی و فرهنگی کشورها و قاره‌های مختلف بوده و جلوه‌های زیبای رسیدن پیام انقلاب به اقصا نقاط جهان را به نظاره نشسته‌ایم.

امروز به‌ خوبی شاهدیم که خون فرزندان حضرت امام‌خمینی - اعلی الله مقامه الشریف - همچون سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در دفاع از اسلام و انسانیت به ثمر نشسته است و در سایه رهبری‌های مدبرانه و عالمانه رهبر فرزانه انقلاب شاهد بیداری وایستادگی بی‌سابقه مسلمانان و سایر آزادیخواهان جهان هستیم.

طنین قدرت و عزت ملت غیور ایران اسلامی در سایه مقاومت و پایداری جانانه آن‌ها در پای آرمان‌های امام و مراد خود جهانی شده و امروزه جهانیان نظاره‌گر قدرت‌نمایی مردم و نظام و ملت‌های همراه و هم‌سوی با آن تا نزدیک‌ترین نقطه به مرزهای سران کفر و استکبار جهانی هستند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن عرض تسلیت و گرامیداشت یوم‌الله ۱۴ و ۱۵ خرداد و همچنین تبریک سالروز آغاز رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای - مدظله‌العالی- و شکرگزاری به‌ درگاه خداوند متعال برای وجود این نعمت عظیم، همگان را به تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا و همچنین به مراقبت و پاسداری از مهمترین میراث - نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران - دعوت کرده و از خداوند متعال تداوم نهضت عظیم امام و امت مسلمان تحت رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای- ادام‌الله ظله‌الشریف - تا ظهور دولت یار و توفیق و سربلندی ملت عزیز ایران اسلامی را خواستار است.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول