اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

برچیده شدن پاسگاه‌های قرنطینه در «نورسلطان» و «آلماتی» قزاقستان+تصاویر

با کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در قزاقستان تمام پاسگاه‌های قرنطینه در شهرهای «نورسلطان» و «آلماتی» این کشور پرچیده شدند.

برچیده شدن پاسگاه‌های قرنطینه در «نورسلطان» و «آلماتی» قزاقستان+تصاویر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، بر اساس تصمیم کمیسیون مشترک وزارت خانه ها و نهادهای دولتی قزاقستان برای مبارزه با کرونا از امروز همه پاسگاه های قرنطینه در شهرهای «نورسلطان» و «آلماتی» این کشور پرچیده شدند.

 تعداد این پاسگاه ها در شهر آلماتی 27 و در شهر نورسلطان 6 عدد بود که در حدود دو ماه پیش با اعلام وضعیت اضطراری ایجاد شده بودند.

«ژانیبک تایژان اف» معاون رئیس کمیته حمل و نقل وزارت صنعت و توسعه زیرساخت های قزاقستان در نشست مطبوعاتی که به این مناسبت برگزار شد، گفت: از سرگیری حمل و نقل مسافران با استفاده از اتوبوس ها و مینی بوس‌ها با اجرای تمام دستورات مربوط به ضدعفونی سازی از روز جمعه 5 ژوئن انجام خواهد شد.

به گفته این مقام قزاقی، حرکت اتوبوس ها در مسیرهای بین المللی و از جمله روسیه، چین، ازبکستان، قرقیزستان و مغولستان با توجه به بهبود وضعیت بهداشتی - اپیدمیولوژیک در این کشورها از سر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول