اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

پژمانفر: اگر مشکل رشد جمعیت حل نشود باید نیروی کار از خارج بیاوریم

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: اگر مشکل رشد جمعیت را حل نکنیم با یک جمیعت پیر مواجه خواهیم شد و باید نیروی کار از خارج از کشور دیگر بیاوریم.

پژمانفر: اگر مشکل رشد جمعیت حل نشود باید نیروی کار از خارج بیاوریم

نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: طرح جمعیت و تعالی خانواده به هیأت رئیسه مجلس تحویل و به عنوان اولین طرح در مجلس یازدهم اعلام وصول شد.

وی افزود: پس از تشکیل کمیسیون فرهنگی این موضوع به صورت جد مورد رسیدگی قرار می‌گیرد تا هر چه سریع‌تر موضوع مهم جمعیت در مجلس یازدهم تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نکته‌ای که در اینجا وجود دارد این است که مشکل جمعیت در کشور یک موضوع کاملا مهم است که زیر سایه سنگین کرونا و مشکلات معیشتی و اقتصادی به آن توجهی نمی‌شود و در حال تبدیل شدن به یک بحران جدی است.

پژمانفر خاطرنشان کرد: باید هر چه سریع‌تر مشکل جمعیت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در کشور حل کنیم والا با مسائل و چالش‌های جدی غیرقابل جبران مواجه خواهیم شد.

وی افزود: اگر ما در چند سال پیش رو مشکل جمعیت کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حل نکنیم با یک جمعیت پیر مواجه خواهیم شد که آماده به کار نیست و ما باید نیروی کار جدید از خارج از کشور بیاوریم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: نبود نیروی جوان و پیر شدن جمعیت مشکلات امنیتی برای ما به دنبال خواهد داشت و کشوری که نیروی جوان نداشته باشد به استقلالش خدشه وارد می‌شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول