اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نقش مهم دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در هماهنگی فعالیت‌های جهادی

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از زمان شیوع ویروس کرونا، به عنوان ستاد هماهنگی برای فعالیت‌های جهادی نقش‌آفرینی کرده است.

نقش مهم دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در هماهنگی فعالیت‌های جهادی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی ظهر امروز در حاشیه نشست با روسای دانشگاه‌های استان و  دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در جمع خبرنگاران، این نهاد را گسترده‌ترین سامانه آموزشی کشور دانست و اظهار کرد:  با افزایش 500 هزار نفری به سامانه آموزشی این نهاد، در برخی اوقات روزانه ۹۰۰ هزار آزمون در این فضا برگزار شد که آمار قابل توجهی محسوب می‌شود.

 رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه تهیه محتوای آموزش برای برگزاری آزمون بر عهده نهاد نمایندگی رهبری بوده است، تصریح کرد: کادر درمان به عنوان مدافعان سلامت در ایام شیوع ویروس کرونا فعالیت قابل توجهی داشتند.

وی با اشاره به مشارکت قابل توجه مردم در تهیه و تولید اقلام حفاظتی مورد نیاز، از زمان شیوع ویروس کرونا گفت: این اقدامات یادآور همکاری و همراهی مردم در ایام دفاع مقدس بود.

رستمی افزود: دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از زمان شیوع ویروس کرونا، به عنوان ستاد هماهنگی برای فعالیت‌های جهادی نقش‌آفرینی کرده است.

 رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، اتصال بدنه کارشناسی و تخصصی به فضای آموزش عالی به فضای تولید را از راه‌کارهای تسهیل تحقق شعار انتخاب شده برای سال عنوان و تصریح کرد: اتصال این دو فضا منجر به انتخاب راه‌کارهای مناسب برای حل مشکلات خواهد شد.

وی تاکید کرد: مهم‌ترین مشکل و دغدغه پیش‌روی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و دیگر مجموعه‌ها را مشکلات مالی اعلام ترسیم چشم‌انداز بهتر را با رفع این مسائل امکان‌پذیر دانست.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول