اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

پیش‌ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول از اواخر خرداد آغاز می‌شود

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی از ۳۱خرداد آغاز می‌شود و تا ۹ تیر ادامه خواهد داشت.

پیش‌ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول از اواخر خرداد آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش فارس،فرهاد اسماعیلی در جلسه ستاد ثبت‌نام مدارس فارس، با بیان اینکه ثبت‌نام حضوری صرفاً در پایه‌های ورودی صورت می‌گیرد، گفت: ثبت‌نام دانش‌آموزان به جز در پایه‌های ورودی، در سایر پایه‌ها به‌صورت غیرحضوری انجام خواهد شد.

وی ابراز داشت: اولیا باید برای پیش ثبت‌نام فرزندان خود در پایه اول ابتدایی به سامانه http://madrese.farsedu.ir/  مراجعه کنند. نوبت دهی برای حضور اولیا از ۱۱ تا ۱۴ خردادماه  و از طریق سامانه پیامکی یا مراجعه به سایت یادشده انجام می گیرد؛ همچنین اولیا از  ۱۵ تا ۲۵ تیرماه  بر اساس زمان بندی اعلام شده می توانند برای ثبت‌نام قطعی فرزند خود در مدرسه‌ای که در سامانه اعلام شده به‌صورت حضوری مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: به‌منظور کاهش مراجعه حضوری اولیا اجرای طرح سنجش سلامت نیز همزمان با ثبت‌نام حضوری و از ۱۵ تیرماه آغاز می‌شود .

اسماعیلی زمان پیش ثبت‌نام در پایه هفتم دوره اول متوسطه را از ۲۸ تیر تا ۶ مرداد اعلام کرد و گفت: از ۸ مرداد تا ۱۲ مردادماه نیز نوبت دهی و اطلاع رسانی به والدین از طریق سامانه پیامکی و یا مراجعه به سایت صورت می گیرد و پس از آن اولیا محترم می توانند بر اساس زمان بندی اعلام شده از ۱۳ تا ۲۶ مردادماه برای ثبت‌نام قطعی در مدرسه حضور یابند.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه ثبت‌نام‌ها در پایه دهم دوره دوم متوسطه بر اساس نتایج اعلام شده هدایت تحصیلی انجام می شود، گفت: نام‌نویسی در گروه الف از ۱۳ تا ۲۰ مرداد ، گروه ب از ۲۱ تا ۲۵ مرداد، گروه ج از ۲۶ تا ۲۷ مرداد و دیگر گروه‌ها در روزهای ۲۸ و ۲۹ مرداد ماه انجام می‌شود.

وی درباره پیش ثبت‌نام هنرستان‌های تربیت بدنی عنوان کرد: این مرحله نیز از ۴ تا ۷ مرداد ماه انجام می شود، افزون بر این در روزهای ۸ و ۹ مردادماه نیز آزمون عملی برگزار خواهد شد که نتایج آن ۱۱ مرداد اعلام می‌شود و از روز ۱۲ مرداد نیز ثبت‌نام قطعی دانش آموزان پذیرفته شده در این آزمون ها انجام می گیرد .

اسماعیلی گفت: برای سایر پایه‌ها نیاز به حضور در مدارس نیست و کماکان مانند سال‌های قبل، پس از اتمام امتحانات پایان سال تحصیلی، ثبت‌نام در پایه بالاتر توسط خود مدرسه انجام می‌شود، مگر اینکه دانش آموزی از یک مدرسه بنابر ضرورت به مدرسه دیگر منتقل شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول