اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بروکراسی اداری کمر تولید را شکسته است/ترمیم وضعیت معیشت مردم ضرورت دارد

سخنگوی مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی گفت: بروکراسی اداری موجب می‌شود، واردکنندگان و تولیدکنندگان نتوانند مواد اولیه موردنیاز تولید را وارد کنند و مواد اولیه ماه‌ها در گمرکات کشور معطل می‌ماند.

بروکراسی اداری کمر تولید را شکسته است/ترمیم وضعیت معیشت مردم ضرورت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سید علی موسوی نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رسیدگی به معیشت مردم باید در اولویت کاری مجلس یازدهم قرار گیرد، اظهار داشت:  از آنجا که کشور با جنگ اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند، مجلس باید ایجاد اشتغال و تولید را در رأس کار خود قرار دهد.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رفع موانع تولید از وظایف اصلی مجلس شورای اسلامی است، افزود: بروکراسی اداری و موانع بسیاری پیش روی تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران برای ایجاد یک مرکز تولیدی است و دست آنها را به شدت بسته است، از این‌رو مجلس باید قوانین دست و پاگیر و متناقض را برطرف کند.

وی با اعتقاد به اینکه رفع بیکاری، ترمیم وضعیت معیشت مردم و به‌کار افتادن چرخه تولید باید اولویت مجلس و دیگر قوا و دستگاه‌ها باشد، ادامه داد: مجلس یازدهم به پرونده گرانی کالاهای اساسی ورود خواهد کرد و دولت باید پاسخگوی شرایط کنونی در این حوزه باشد.

موسوی همچنین روان‌سازی مقررات را یکی از مولفه‌های جهش تولید دانست و افزود: تولیدکنندگان نباید در پیچ و خم قوانین و مقررات متعدد گیر افتاده و با آن دست و پنجه نرم کنند.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بروکراسی اداری موجب می‌شود، واردکنندگان و تولیدکنندگان نتوانند مواد اولیه موردنیاز تولید را وارد کنند و مواد اولیه ماه‌ها در گمرکات کشور معطل می‌ماند، از این‌رو باید برای تامین سرمایه در گردش تولیدکنندگان تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شود.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول