اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

ان‌بی‌سی‌نیوز: پلیس مینیاپولیس سابقه بیهوش کردن افراد را داشته است

با توجه به گزارش‌‌های به دست آمده از پلیس شهر مینیاپولیس، افسران پلیس این شهر، از پنج سال گذشته 44 بار افراد مختلف را با فشار بر گردن آنها بیهوش کرده‌اند.

ان‌بی‌سی‌نیوز: پلیس مینیاپولیس سابقه بیهوش کردن افراد را داشته است

به گزارش گروه بین‌الملل خبر‌گزاری فارس، افسران پلیس شهر مینیاپولیس از سال 2015 تاکنون، 44 بار افراد مختلف را با فشار بر گردن آنها، بیهوش کرده‌اند. 

شبکه خبری «ان‌بی‌سی نیوز» با توجه به گزارش‌هایی که از پلیس شهر مینیاپولیس به دست آورده است نوشت،  افسران پلیس این شهر در ایالت مینه‌سوتا، از سال 2015 تاکنون، حداقل 237 بار بر گردن افراد مختلف فشار وارد آورده که در 16 درصد از این موارد، به بیهوشی این افراد منجر شده است. 

بیش از ده‌ها تن از مقامات پلیس و متخصصان اجرای قانون به ان‌بی‌سی نیوز گفته‌اند که تاکتیک زانو زدن بر گردن افراد را نه این افسران پلیس یاد گرفته‌اند و نه از سوی نهادی تحریم شده‌ است. 

ان‌بی‌سی نیوز در ادامه نوشت، به کار بردن این تاکتیک که با نام «چاوین» مرسوم شده است از سوی اداره پلیس مینیاپولیس مجاز نیست. 

آمار و اطلاعات پلیس مینیاپولیس نشان می‌دهند تاکتیک زانو زدن بر گردن افراد بعد از اینکه این افراد پا به فرار می‌گذاشته‌اند، انجام شده است. 

این آمار و اطلاعات همچنین نشان می‌دهد که سه پنجم از افرادی که این تاکتیک بر روی آنها پیاده شده و در نتیجه به بیهوشی این افراد منجر شده، سیاه پوست بوده‌اند و تنها 30 درصد سفید پوست بوده‌اند. 

اداره پلیس مینیاپولیس در مورد این آمار و اطلاعات به دست آمده توسط شبکه ‌ان‌بی‌سی نیوز هیچ اظهارنظری ارائه نکرد. 

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول