اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بستر صادرات محصولات شترمرغ از قشم باید فراهم شود

فرماندار قشم گفت: مدیران صمت، جهاد کشاورزی و دامپزشکی باید بستر صادرات تولید مازاد محصولات شترمرغ در شهرستان قشم را فراهم کنند.

بستر صادرات محصولات شترمرغ از قشم باید فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، علیرضا نصری بعد از ظهر امروز در بازدید از مزرعه پرورش شترمرغ قشم اظهار داشت: نامگذاری امسال به «جهش تولید»، حجت را بر مدیران دستگاه‌های اجرایی تمام کرده است.

وی حمایت همه جانبه از فعالیت‌های تولیدی را ملاک ارزیابی عملکرد مدیران عنوان کرد و افزود: بنابر تاکید استاندار هرمزگان باید تمام تشریفات زائد باید شناسایی و حذف شوند و همچنین راهکارهای تسریع و تسهیلگری در حوزه تولید و اشتغال نیز احصا و بکارگیری شود.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: مدیران صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و دامپزشکی قشم باید شرایط صدور محصول مازاد شترمرغ از قشم به سایر نقاط استان را بررسی و موضوع را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری کنند.

نصری تاکید کرد: بهره‌گیری از شرایط منطقه‌ای و فعالیت در عرصه تولید علاوه بر نفع شخصی‌، نوعی جهاد و ایثار است که باید حمایت دستگاه‌های مسوول تقویت‌گر آن باشد.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول