اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

زنده نگهداشتن نام امام راحل از مهم‌ترین وظایف دستگاه‌های فرهنگی است

رییس شورای اطلاع‌رسانی استان کردستان گفت: زنده نگهداشتن نام و یاد امام راحل و قیام 15 خرداد یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین وظایف دستگاه‌های فرهنگی است و همه باید تمام توان خود را برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن این مناسبت‌ها به عمل آورند.

زنده نگهداشتن نام امام راحل از مهم‌ترین وظایف دستگاه‌های فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسین خوش اقبال بعد از ظهر امروز در بیستمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان کردستان در آستانه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد اظهار کرد: سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام(ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران و قیام 15 خرداد باید با توجه به شرایط امروز جامعه به بهترین نحو ممکن و حتی بهتر از سال‌های گذشته گرامی داشته شود.

وی افزود: دستگاه‌های فرهنگی، صدا و سیمای مرکز کردستان و اصحاب رسانه تمام تلاش خود را به کار گیرند که کوچک‌ترین خلائی نسبت به سال‌های گذشته در گرامیداشت رویدادهای تاریخی و مناسبت‌های دینی ومذهبی احساس نشود، بلکه باید به صورت ویژه‌تر گرامی داشته شود.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان کردستان ضمن قدردانی و تشکر از مردم شریف استان کردستان به جهت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و فیزیکی در نماز عیدفطر و نمازهای جمعه و جماعات برگزار شده در ماه مبارک رمضان گفت: همراهی و همدلی مردم و مسئولین در ایام شیوع کرونا در استان بسیار عالی بود و همین امر موجب کاهش صدمات شیوع کرونا در استان شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خاطر نشان کرد: لازم است تا در روزهای آینده نیز مردم دچار مشکلات خاصی در خصوص ویروس کرونا نشوند و در این رابطه رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی به بهترین نحو ممکن در دستور کار قرار گیرد.

وی در پایان گفت: به منظور ساماندهی و برنامه‌ریزی مناسب و هدفمند اجرای صحیح و مفید برنامه‌ها، لازم است دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ها و فعالیت‌های سال 1399 موردنظر خود را جهت پخش در صدا وسیمای مرکز کردستان در دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی مطرح و مصوب کنند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول