اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس نشان داد قیام امام حسین(ع) ادامه دارد

فعال فرهنگی اهل آمریکا با اشاره به این که امام حسین(ع) قیامی را شروع کرد که بعدها خیلی‌ها از ایشان پیروی کردند، گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و کسانی که در راه تعالیم اسلامی قدم برداشتند نشان می‌‌دهد که این حرکت و نهضت پایان نخواهد یافت.

شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس نشان داد قیام امام حسین(ع) ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، شیخ محمد نجار فعال فرهنگی اهل آمریکا عصر امروز در همایش مجازی «نهضت عاشورا در اندیشه امام خمینی(ره)» که در حرم مطهر امام راحل برگزار شد، با بیان اشاره به شخصیت نمونه امام راحل عنوان کرد: امام خمینی(ره) یک شخصیتی بود که نه فقط بر ملت ایران بلکه یک رهبر آزاده برای تمام مردم جهان بود و با اقتدار و با بهره‌گیری از آموزه‌های اسلامی قیامی جهانی کرد.

وی با بیان این که همه ما امروز مسؤولیت خطیری داریم، گفت: ما باید از اسلام و قرآن و تعالیم دینی دفاع کنیم و این انقلاب اسلامی باید یک آموزه و درسی برای تمام مردم دنیا باشد.

فعال فرهنگی اهل آمریکا افزود: روزی که امام خمینی(ره) استارت انقلاب اسلامی را زد با بهره‌گیری از قیام امام حسین(ع) کار خود را آغاز کرد و ما امروز حاضر در بارگاه مقدس ایشان هستیم و انشاءالله خداوند از ما قبول کند و امیدواریم همه مثل امام خمینی(ره) از مریدان اصلی امام حسین(ع) باشیم.

نجار در ادامه عنوان کرد: امام خمینی(ره) به ما آموخت که انقلاب اسلامی می‌‌تواند یک درس بزرگ باشد به همین دلیل امام خمینی(ره) فردی بود که با بهره‌گیری از قیام امام حسین(ع) و با لبیک گفتن به ایشان توانست قدرت‌های عالم را زمین بزند.

وی با اشاره به این که امام حسین(ع) قیامی را شروع کرد که بعدها خیلی‌ها از ایشان پیروی کردند، ابراز داشت: شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و کسانی که در راه تعالیم اسلامی قدم برداشتند نشان می‌‌دهد که این حرکت و نهضت پایان نخواهد یافت.

این فعال فرهنگی اهل آمریکا تصریح کرد: تا نام امام حسین(ع) در دل و در قلب ما است از این نهضت دست نمی‌کشیم و با بهره‌گیری از فرامین رهبر معظم انقلاب هیچ یک از آموزه‌ها را فراموش نمی‌کنیم و ما در قبال دشمنان خواهیم ایستاد و دست دشمنان را کوتاه خواهیم کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول